چگونه در رسانه های اجتماعی سرنخ ایجاد کنیم

چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی به نفع کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به نیرویی برای تولید سرنخ تبدیل کنید؟

یک بار دیگر، ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت، علاقه مشتریان را برانگیخته خواهد کرد. در دنیای الگوریتم محور رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوای برجسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به عنوان مثال، TikTok به طور عمده مورد علاقه Gen Z است در حالی که Instagram مورد علاقه Millennials است. در این بخش، برخی از استراتژی‌های متناسب با هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را برجسته می‌کنیم.

اینستاگرام پیشتاز است

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • با اینفلوئنسرها شریک شوید. اینفلوئنسرها در TikTok بیداد می کنند – چرا با آنها کار نکنید؟ این مشارکت ها می توانند چشم های بیشتری را به صفحه شما بیاورند.
  • با محتوای خود همه کاره باشید. روندهای TikTok همیشه در حال تحول هستند. به دلیل ماهیت بسیار سریع پلتفرم، مهم است که همه کاره باشید، روندها را مشاهده کنید و محتوای خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

لینکدین پیشتاز است

برای ایجاد محتوای قانع‌کننده، ترسیم شخصیت‌های کاربر می‌تواند به شما در درک بهتر مخاطبانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و محتوایی که آنها را جذب می‌کند کمک کند.

رسانه های اجتماعی یک فرصت عالی برای افزایش ترافیک وب سایت است. با پیشنهادات محتوا، می توانید بازدیدکنندگان را به وب سایت خود بیاورید.

چگونه سرنخ های رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم

یک مطالعه HubSpot نشان داد که ویدیوهای کوتاه فرم بهترین قالب رسانه اجتماعی است که توسط 54 درصد از بازاریابان رسانه های اجتماعی استفاده می شود و پس از آن پخش زنده، چت روم های صوتی زنده و محتوای تولید شده توسط کاربر قرار دارند.

انشالله در تمام این سال رونق داشته باشیم🌱 pic.twitter.com/dPMamwchTN

— Benefit Cosmetics US (@BenefitBeauty) 6 ژانویه 2023

هر پلتفرم رسانه اجتماعی متفاوت است و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. مردم به دلایل مختلف از پلتفرم های مختلف استفاده می کنند و حتی بر اساس نسل، یک پلتفرم بر پلتفرم دیگر ترجیح داده می شود.

شما تمام کارهای سخت و طاقت فرسا را ​​انجام داده اید تا کسی را مجبور کنید که روی CTA شما کلیک کند. آفرین.

ویدیوها به جایی نمی رسند. یوتیوب بیش از 1.7 میلیارد بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد ایجاد می کند. ویدیوهایی درباره ظاهراً هر چیزی، از آموزش آشپزی گرفته تا موزیک ویدیو، در یوتیوب یافت می شود.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • یک کانال یوتیوب مارک دار ایجاد کنید. ایجاد یک کانال با نام تجاری YouTube به شما کمک می کند محتوای خود را تثبیت کنید و مشترکین خود را افزایش دهید.
  • پیوندهایی را به ویدیوهای خود اضافه کنید. جاسازی پیوندهای مرتبط به ویدیوهای شما، مانند پیوندی به محصول شما، به مخاطبان شما کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

TikTok پیشتاز است

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • از قرقره ها استفاده کنید. قرقره ها همه خشم هستند. بر اساس تحقیقات HubSpot، 82 درصد محتوای ویدیویی را روی پلتفرم پست می‌کنند و فرمت‌های محتوایی که بیشتر استفاده می‌کنند مبتنی بر ویدیو هستند.
  • تصاویر را در اولویت قرار دهید اولین برداشت مهم است هنگامی که شخصی صفحه شما را اسکن می کند، محتوایی که پست کرده اید در قالب شبکه نمایش داده می شود. برخلاف توییتر که اساساً مبتنی بر متن است، اینستاگرام در درجه اول یک پلت فرم بصری است.
  • از فروشگاه اینستاگرام برای کسب درآمد فوری استفاده کنید. در حالی که سرنخ‌ها کلید پیشبرد فرآیند فروش برای مشتریان بالقوه هستند، پست‌های Instagram Shoppable به شما این امکان را می‌دهند که خریداران جدی را مستقیماً به صفحات فرود محصول یا فروشگاه رسانه‌های اجتماعی خود بفرستید، جایی که می‌توانند بلافاصله تبدیل شوند.
  • تبلیغات را کاوش کنید تقریباً برای تمام قالب‌های محتوای اینستاگرام از جمله پست‌های درون فید، استوری، حلقه‌ها یا ویدیوی زنده، گزینه‌های تبلیغاتی متعددی وجود دارد. اگر بودجه تبلیغاتی و دنبال کننده زیادی در اینستاگرام دارید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

فیس بوک منجر می شود

معاون بازاریابی لینکدین راهنمایی های بیشتری در مورد نحوه ایجاد سرنخ در سایت ارائه می دهد.

توییتر پیشتاز است

بازاریابی امتحانی می تواند به جذب سرنخ ها از وب سایت ها و پلت فرم های اجتماعی کمک کند. می‌توانید آزمون‌ها را سفارشی کنید و آنها را برای اشتراک‌گذاری اجتماعی بهینه کنید.

فیس بوک در سال 2004 تاسیس شد، تازه از پاشنه های دوران MySpace. با وجود اینکه مدتی در اطراف بود، مانند سلف خود در گور فرو نرفت. در واقع، هنوز کاملاً قوی است، با 1.96 میلیارد کاربر فعال روزانه تا سه ماهه اول 2022.

طبق تحقیقات HubSpot، 77٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی می گویند که تخصص بازاریابی آنها در سال جاری برای شرکت آنها تا حدودی بسیار موثر بوده است. با داشتن 4.70 میلیارد کاربر در سراسر جهان، رسانه های اجتماعی نیرویی قابل محاسبه هستند.

بازاریاب در رسانه های اجتماعی سرنخ ایجاد می کند

درک قالب های مختلف محتوا به استراتژی محتوای کسب و کار شما کمک می کند.

لینکدین بیش از 830 میلیون کاربر فعال در 200 کشور و منطقه در سراسر جهان دارد. حرفه‌ای‌ترین پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی، لینکدین، منبعی عالی برای ایجاد سرنخ برای بازاریابان B2B است.

تلاش های خود را با صفحه فرود کم هدر ندهید. یک صفحه فرود خوب باید کاربرپسند باشد و دارای یک مسیر واضح باشد. Landing Page Builder رایگان HubSpot می تواند به شما کمک کند تا یک صفحه فرود طراحی شده برای تبدیل ایجاد کنید.

استراتژی های هدفمند برای سرنخ ها در پلتفرم های اجتماعی برتر

HubSpot Marketing Hub

تبلیغ Mailchimp در اینستاگرام ارائه شده است

نمودار شبکه های اجتماعی پیو

افزایش آگاهی از برند شما کلید دستیابی به مخاطبان هدف شماست. این پایه و اساس به دست آوردن مخاطبان مشتری و کمک به آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما با محتوای معتبر، آموزنده و جذاب است.

دعوت به اقدام جدید





منبع

هر دو بازاریاب B2B و B2C می توانند طیف گسترده ای از استراتژی ها را برای جذب سرنخ ها پیاده سازی کنند.

این به معنای موارد زیر است:

  • ارائه اطلاعات تماس واضح: ارتباط افراد با کسب و کار شما را آسان کنید. این می تواند شامل ایمیل، شماره تلفن یا پیوند به صفحه تماس در وب سایت شما باشد.
  • شامل یک CTA واضح یا چندین CTA باشد: در مورد CTA های خود استراتژیک باشید و با تغییر نیازهای کسب و کارتان آنها را به روز کنید. CTA می تواند شامل ثبت نام برای یک نسخه آزمایشی یا خبرنامه، رزرو مشاوره یا پیوند خرید باشد.

2. محتوای جذاب ایجاد کنید.

ProProfs Quiz Maker

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • محتوای هوشمندانه ایجاد کنید. توییتر یک پلتفرم پر حرف است، به این معنی که فرصتی عالی برای درخشیدن جنبه های شوخ و دلپذیر برند شما است.
  • از فضاهای توییتر استفاده کنید. فضاهای توییتر یک ویژگی نسبتاً جدید است که به شما امکان می دهد مکالمات صوتی زنده در برنامه داشته باشید. این یک روش هوشمندانه برای جذب مخاطب است.

منبع تصویر

پلتفرم رسانه های اجتماعی همچنین جایی است که مردم با مشاغل ارتباط برقرار می کنند – طبق گفته اینستاگرام، 90 درصد از کاربران اینستاگرام یک تجارت را دنبال می کنند.

همچنین ریسک کردن ضرری ندارد. خلاق بودن می تواند به بازده های بزرگ منجر شود. پیگیری کمپین های اجتماعی مختلف شما می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot به شما کمک می کند همه کمپین های اجتماعی خود را از یک مکان اجرا کنید.

3. تبلیغات هدفمند ایجاد کنید.

چرا برای تولید سرنخ به رسانه های اجتماعی روی می آوریم؟ رسانه های اجتماعی فراگیر هستند – در زندگی روزمره ما در هم تنیده شده اند. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات پیو، از هر 10 آمریکایی 7 نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با اکثریت قریب به اتفاق افراد در رسانه‌های اجتماعی، برای برندها بی‌احتیاط است که آن را به عنوان منبعی غنی و غنی برای تولید سرنخ نادیده بگیرند.

HubSpot Marketing Hub یک پلت فرم جامع با نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما کمک می کند کمپین های رسانه های اجتماعی را ایجاد و اجرا کنید، یادداشت های اجتماعی را پیگیری کنید و در مورد بازگشت سرمایه بازاریابی رسانه های اجتماعی گزارش دهید.

تلفن‌های ما نیز ممکن است به امتداد دست‌های ما تبدیل شوند – از انتشار توییت‌های فوری گرفته تا بررسی اینستاگرام برای الهام از آرایش، رسانه‌های اجتماعی نیرویی غالب در زندگی ما هستند که نسل‌ها را در بر می‌گیرد. به همین دلیل است که کسب‌وکارها باید برای تولید سرنخ در رسانه‌های اجتماعی هماهنگ شوند.

برای پست های فیسبوک به ایده نیاز دارید؟ ما یک راهنمای مفید داریم.

سرنخ های یوتیوب

منبع تصویر

رسانه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا تلاش‌های تولید سرنخ را با افزایش آگاهی از برند، تقویت تعامل و هدایت ترافیک وب‌سایت افزایش دهند.

عواملی که باعث تقویت نسل پیشرو در رسانه های اجتماعی می شود

آگاهی از برند

در اینجا چند نکته وجود دارد:

شبکه‌های اجتماعی جهان را در برگرفته است. این همیشه در حال تغییر و چند وجهی است، که می تواند ناوبری نحوه تولید سرنخ را به یک چالش تبدیل کند.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

در این پست به موضوعات زیر می پردازیم: