چگونه رقبای واقعی سئوی خود را پیدا کنید – جمعه تخته سفید

با این حال، این برای اجرای سایت ها بهترین است. بنابراین اگر سایت شما برای مدتی آنلاین بوده است و شما برای چند کلمه کلیدی هدف خود رتبه بندی می کنید، این برای شما واقعاً خوب عمل می کند. و رفتن به چارچوب پایین به بالا ممکن است بیش از حد باشد.

رویکرد پایین به بالا برای تحقیقات رقابتی

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

بنابراین، اگر فرض کنید، آمازون در 100٪ کلمات کلیدی شما برای موضوع X نشان داده می شود، می دانید که این برای شما بسیار کلیدی است. و سپس کاری که می‌توانید انجام دهید این است که حتی بیشتر به آن دقت کنید و ویژگی‌های SERP را که در هر موضوع وجود دارد شناسایی کنید.

جنبه های دیگری از آن وجود دارد که چندان خوب نیستند. بنابراین، برای مثال، این دقیق‌ترین تحقیق رقبای شما نخواهد بود، و نمی‌توانید بر اساس موضوع به بررسی رقبا بپردازید.

کار بعدی که قرار است انجام دهید این است که ابزار تحقیق مخاطب را بررسی کنید. من، برای مثال، True Competitor توسط Moz را به وضوح توصیه می کنم.

شما قبلا دانلود را انجام داده اید. شما قبلاً داده ها را دارید. کافی است کمی عمیق‌تر شوید و متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با اینفوگرافیک‌ها، مقاله‌ها، ویدیوها و هر قالب دیگری به این نتایج حمله کنید یا خیر.

پس بیایید با این یکی شروع کنیم. اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که با بخش های دیگر تماس بگیرید. بسته به جایی که هستید و نوع عمودی که در آن کار می کنید، می خواهید با فروش صحبت کنید، با پشتیبانی، موفقیت مشتری، سایر زمینه های بازاریابی و حتی مهندسی، و از آنها بخواهید لیستی از رقبای خود را ارائه دهند.

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

مزایای این روش این است که به شما کمک می‌کند تا خرید کنید زیرا بخش‌های دیگر قسمت‌هایی از کار خود را در خروجی‌هایی که می‌خواهید ارائه کنید شناسایی کرده و ارتباط بهتری با آنها ایجاد کنند. و واقعا سریع است. شما می توانید این کار را در یک روز انجام دهید، حتی کمتر، بستگی به مدت زمانی دارد که باید منتظر آن اطلاعات از بخش های دیگر باشید.

اساساً دو رویکرد برای شناسایی رقبای شما وجود دارد. شما یک رویکرد از بالا به پایین و یک رویکرد از پایین به بالا دارید.

رویکرد از بالا به پایین برای تحقیقات رقابتی

بنابراین اولین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که کلمات کلیدی هدف شما را شناسایی می‌کنیم و سپس آنها را در موضوعات کوچک دسته‌بندی می‌کنیم.

تحقیق و تجزیه و تحلیل رقابتی جزء مهمی از استراتژی سئوی شما است. ممکن است تصوری داشته باشید که رقبای کسب و کار شما چه کسانی هستند، اما شما رقبای واقعی سئو کسانی هستند که کلمات کلیدی یکسانی را هدف قرار می دهند، با همان مخاطبان صحبت می کنند و برای همان نیازهای مصرف کننده حل می کنند.

اما اگر در حال راه‌اندازی یک سایت جدید هستید، یا اگر واقعاً می‌خواهید رقبای خود را کشف کنید، می‌خواهید از راه پایین به بالا استفاده کنید.

این بسیار دقیق است، اما می تواند واقعا کند باشد. اگر در حال راه‌اندازی یک سایت جدید هستید، یا اگر مطمئن نیستید که رویکردی که قبلا داشته‌اید کارآمد است، چارچوب پایین به بالا واقعاً خوب است. از آنجایی که کمی مشکل است، من یک الگوی رایگان ارائه کرده ام که می توانید پیوند آن را در متن زیر پیدا کنید. و می توانید من را در شبکه های اجتماعی در @lidiainfante یا وب سایت من، lidiainfante.com پیدا کنید.

در جمعه تخته سفید امروز، Lidia Infante شما را از طریق دو رویکرد راهنمایی می کند تا بفهمید آن رقبا چه کسانی هستند.

وایت برد دو رویکرد برای یافتن رقبای واقعی سئو را تشریح می کند

برای هر یک از این کلمات کلیدی، ما نتایج SERP، 10 مورد برتر، صفحه اول را دانلود می کنیم. و ما حضور رقیب را برای هر یک از موضوعات شما تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

اما قبل از رفتن، به نقطه دو، من از ابزار True Competitor Moz استفاده می‌کردم، و این ذهن من را متحیر کرد. من اخیراً به یک شرکت جدید به نام Sanity.io پیوستم و واقعاً می خواستم بفهمم رقبای من چه کسانی هستند. من در CMS های بدون هد و فضای محتوای ساختار متخصص نیستم، بنابراین هفته ها به معنای واقعی کلمه روی آن کار کرده ام. همین الان با تیم Moz در حال معاشرت بودم. آنها ابزار را به من نشان دادند و بلافاصله پنج رقیب برتر من را با یک کلیک میخکوب کردند. اون چیه؟ شگفت انگيز.

شناسایی رقیب و تحقیق رقیب کاملاً کلید یک استراتژی خوب SEO است. و برای اینکه به آن بپردازید، باید بفهمید که رقبای شما واقعا چه کسانی هستند. پس چگونه بفهمیم که شخصی در جستجو رقیب است؟

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com



منبع

در اصل، آنها باید سه معیار را رعایت کنند. آنها همان کلمات کلیدی شما را هدف قرار می دهند، با همان مخاطبان صحبت می کنند و برای همان نیاز مصرف کننده شما حل می کنند. یعنی اگر مخاطبان هدف شما با آنها همراه شوند دیگر نیازی به شما ندارند.

و سپس می خواهید همپوشانی بین این دو لیست را پیدا کنید، درست است؟ بنابراین خارج از لیستی که بخش شما و همکاران شما می گویند رقبای شما هستند و لیستی که ابزار شما می گوید این رقبای شما هستند، شما می خواهید همپوشانی را پیدا کنید.

سلام، طرفداران Moz، و به نسخه دیگری از جمعه های تخته سفید خوش آمدید. نام من Lidia Infante است و من مدیر ارشد SEO در Sanity.io هستم. امروز، ما در مورد چگونگی پیدا کردن رقبای سئو واقعی خود صحبت خواهیم کرد.