ایجاد یک رابطه سالم با ارائه دهنده خدمات نتایج موتور جستجو (SEO) برای اطمینان از اینکه آنها به رشد کسب و کار شما کمک می کنند بسیار مهم است. با این حال، یکی از چالش برانگیزترین کارهایی که می توانید انجام دهید – جدای از رفتن به اتاقی پر از غریبه ها و درخواست کمک فروتنانه، این است که کمک بگیرید و اطمینان حاصل کنید که قیمت سئو مناسب را دریافت کرده اید. این فقط آن چیزی نیست که هنگام تایپ “نقل قول برای SEO” مشاهده می کنید. این چیزی بیش از ترافیک و رتبه بندی است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دریافت یک نقل قول جامع برای نیازهای سئوی خود، همین الان این پست را بخوانید!
نحوه دریافت قیمت برای خدمات سئو
اگر به دنبال یک نقل قول برای سئو خدمات، شما باید چند نکته را در نظر داشته باشید.
اول، سئو یک زمینه پیچیده و همیشه در حال تغییر است، بنابراین یافتن آژانسی که در مورد آخرین روندها و تکنیک ها به روز باشد، ضروری است.
دوم، سئو کاری بسیار سفارشی است، بنابراین مهم است که آژانسی را پیدا کنید که برای درک نیازهای منحصر به فرد شما و ایجاد یک راه حل سفارشی وقت بگذارد.
در نهایت، یک نقل قول دقیق دریافت کنید که دقیقاً چه خدماتی را آژانس ارائه می دهد و چقدر هزینه خواهد داشت.
چه عواملی بر صحت نقل قول شما تأثیر می گذارد
چند عامل بر دقت نقل قول شما از آژانس های بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد. اولین و مهمترین عامل اندازه و وسعت پروژه شماست. اگر پروژه بزرگی با اجزای مختلف دارید، کار بیشتری برای ارائه سریع نقل قول دقیق به آژانس نیاز دارد. آنها ممکن است نیاز به تحقیقات بیشتری داشته باشند یا زمان بیشتری برای درک نیازهای شما برای ارائه یک نقل قول دقیق صرف کنند.
عامل دیگری که می تواند بر صحت نقل قول شما تأثیر بگذارد، تجربه و تخصص آژانس است. اگر آنها نیاز دارند با صنعت شما یا نوع پروژه ای که درخواست می کنید بیشتر آشنا شوند، ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند تا یک نقل قول دقیق به شما بدهند. قبل از درخواست پیشنهاد، حتماً در مورد تجربه و تخصص آنها سؤال کنید.
آخرین عاملی که می تواند بر دقت نقل قول شما تأثیر بگذارد، جدول زمانی پروژه شما است. اگر جدول زمانی فشرده ای دارید، ممکن است برای آژانس دشوار باشد که یک نقل قول دقیق به شما بدهد. آنها ممکن است نیاز داشته باشند تحقیقات خود را عجله کنند یا ساعات بیشتری کار کنند تا ضرب الاجل شما را برآورده کنند، که می تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد. قبل از درخواست پیشنهاد، حتما جدول زمانی خود را با آژانس در میان بگذارید تا آنها بتوانند به درستی برای آن برنامه ریزی کنند.
استراتژی برای نقل قول دقیق سئو
همانطور که هزینه خدمات دیجیتال مارکتینگ همچنان در حال افزایش است، اهمیت دریافت یک نقل قول دقیق برای SEO از آژانس های بالقوه نیز افزایش می یابد. در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که یک نقل قول دقیق برای پروژه بازاریابی دیجیتال بعدی خود دریافت می کنید:
1. بودجه و نیازهای خود را بشناسید. این اولین و حیاتی ترین گام برای به دست آوردن یک نقل قول دقیق است. در مورد اینکه چه چیزی می توانید بپردازید و چه نتایجی از کمپین بازاریابی دیجیتال خود نیاز دارید یا می خواهید، واضح باشید. این به شما کمک می کند تا بودجه و نیازهای خود را بهتر با آژانس های بالقوه ارتباط برقرار کنید.
2. تحقیق کن برای به دست آوردن قیمت سئوی مناسب برای پروژه خود، تحقیق از قبل ضروری است. به بررسی های آنلاین، مطالعات موردی، و نمونه کارها نگاه کنید تا احساسی نسبت به کار هر آژانس و آنچه که آنها می توانند برای شما انجام دهند را پیدا کنید. هنگامی که فهرست کوتاهی از آژانس های بالقوه تهیه کردید، برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و قیمت آنها با آنها تماس بگیرید.
3. همه چیز را به صورت مکتوب دریافت کنید. هنگامی که آژانسی را پیدا کردید که علاقه مند به همکاری با آن هستید، قبل از حرکت به سمت جلو، تمام جزئیات توافقنامه خود را به صورت کتبی دریافت کنید. این شامل لیستی از خدمات ارائه شده و هزینه های مرتبط است. همه چیز به صورت کتبی کمک می کند تا مطمئن شوید که هیچ غافلگیری در این مسیر وجود ندارد و هر دو طرف در مورد آنچه انتظار می رود روشن هستند.
4 اشتباهی که تقریباً تضمین شده است که بر نقل قول شما برای خدمات سئو تأثیر می گذارد
وقتی صحبت از سئو به میان می آید، بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی وب سایت شما برای کاربران تلفن همراه، مشکلات بالقوه زیادی دارد. با این حال، برخی از اشتباهات تقریباً تضمین شده است که بر نقل قول شما برای خدمات سئو تأثیر می گذارد. در اینجا به چهار مورد از آنها اشاره می کنیم:
- ندانستن آنچه می خواهید: هنگامی که شما درخواست قیمت سئو می کنید، ضروری است که بدانید چه می خواهید. در غیر این صورت، چگونه می توانید از آژانس ها انتظار داشته باشید که به شما یک نقل قول دقیق بدهند؟ در مورد اهدافی که می خواهید به آنها دست یابید و خدماتی که به آنها علاقه دارید، مشخص باشید.
- درخواست قیمت قبل از اینکه وب سایت شما آماده شود: قبل از درخواست قیمت، مطمئن شوید که وب سایت شما برای ممیزی SEO آماده است. این بدان معناست که تمام محتوای خود را در جای خود داشته باشید و سایت خود را از نظر فنی سالم ارائه دهید. در غیر این صورت، آژانسها احتمالاً در کار اضافی مورد نیاز، قیمتهای خود را افزایش میدهند.
- عدم افشای بودجه: اشتباه دیگری که میتواند بر نقلقولها تأثیر بگذارد، فاش نکردن بودجه شما از قبل است. آژانس ها باید بدانند که شما چقدر مایل به خرج هستید تا بتوانند خدمات و پیشنهادات خود را بر اساس آن تنظیم کنند. بدون این اطلاعات، آنها ممکن است بیشتر تمایل داشته باشند که قیمت بالاتری از حد لازم به شما بدهند.
- درک نکردن نحوه عملکرد سئو: اگر نمی دانید سئو چگونه کار می کند، ارزیابی کیفیت نقل قول هایی که از آژانس ها دریافت می کنید آسان نخواهد بود. مطمئن شوید که خود را در مورد دامنه آموزش داده اید و کل فرآیند را درک می کنید. توافق بر سر برخی چیزها ناامید کننده خواهد بود. برای درک اهمیت و کاربرد آنها به کمک نیاز دارید.
چه خدمات و کارهایی در نقل قول برای سئو گنجانده شده است
هنگامی که از آژانس های بازاریابی برای سئو درخواست می کنید، آنها باید خدمات زیر را شامل شوند:
- بهینه سازی موتور جستجو (SEO) – این سرویس پیشرو است که همه آژانس ها باید ارائه دهند. این فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بالاتر است صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) که منجر به ترافیک و سرنخ های ارگانیک بیشتر می شود.
- بهینه سازی روی صفحه – این سرویس بر روی بهینه سازی صفحات وب منفرد تمرکز دارد تا در رتبه بندی در SERP موثرتر باشد. این شامل وظایفی مانند تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی برچسب عنوان، بهینه سازی توضیحات متا و بهینه سازی محتوا است.
- بهینه سازی خارج از صفحه – این سرویس بر ایجاد لینک به وب سایت شما از سایر وب سایت های با کیفیت بالا متمرکز است. این برای بهبود اعتبار و رتبه وب سایت شما در SERP ها مهم است.
- سئو فنی – این سرویس بر روی بهبود جنبه های فنی وب سایت شما تمرکز دارد که می تواند بر رتبه شما در SERP تأثیر بگذارد. این می تواند شامل کارهایی مانند بهینه سازی سرعت سایت، رفع خطاهای 404، ایجاد نقشه سایت XML و ایجاد فایل robot.txt باشد.
- سئوی محلی – این سرویس وب سایت شما را برای نتایج جستجوی محلی بهینه می کند. اگر می خواهید زمانی که شخصی محصول یا خدماتی را در نزدیکی شما جستجو می کند در SERP رتبه بالاتری کسب کنید، پس سئوی محلی ضروری است.
نتیجه
هنگامی که آماده هستید تا کسب و کار خود را با بازاریابی دیجیتال به سطح بالاتری ببرید، مهم است که آژانسی را پیدا کنید که بتواند قیمت دقیق و دقیقی را در اختیار شما قرار دهد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه دریافت یک نقل قول صحیح سئو از آژانس های بازاریابی دیجیتال وجود دارد:
• اطمینان حاصل کنید که آژانس در صنعت شما تجربه دارد.
• لیستی از خدماتی را که در قیمت ذکر شده است بخواهید.
• یک نمای کلی از روند گزارش دهی آژانس دریافت کنید.
• در مورد سیاست ضمانت یا بازپرداخت آنها پرس و جو کنید.
• از مشتریان مرجعی بخواهید که می توانید با آنها تماس بگیرید.