چگونه SEO چند زبانه به شما امکان می دهد در بازارهای بین المللی گسترش پیدا کنید


جلب توجه مشتریان جدید و بالقوه در بازار امروز ضروری است، اما می تواند چالش برانگیز باشد. همه ما می خواهیم تا جایی که ممکن است در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشیم، بنابراین تاکتیک های مختلفی را امتحان می کنیم. به همین دلیل است که ما باید به نحوه طراحی و توسعه وب سایت توجه ویژه ای داشته باشیم، زیرا به افزایش شناخت برند و تبلیغ شرکت شما به مشتریان بالقوه کمک می کند. آن را به عنوان اولین برداشت در نظر بگیرید. اگر خریداران شما برند شما را از طریق یک لینک پیدا کنند، وب سایت شما جایی است که در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد. اگر وب سایت شما به خوبی سازماندهی شده باشد، قابل اعتماد به نظر برسد، مشتریان را به سایت های مرده هدایت نکند و بدون خطا باشد، مشتریان بیشتری به آن علاقه مند خواهند شد.

یک رویکرد متفاوت

از آنجایی که یک وب سایت از طرق مختلف برای کسب و کار شما ارزشمند است، هنگام طراحی و توسعه وب سایت باید چند زبانه بودن را در نظر بگیریم. این به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه بیشتری که محدود به یک منطقه نیستند تماس بگیرید، با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کنید و تجارت خود را در سطح جهانی گسترش دهید. در این پست وبلاگ، به بررسی قابلیت‌های وب‌سایت و چگونگی استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجوی چندزبانه (SEO) می‌پردازیم که ممکن است به شما در دستیابی به بازارهای جهانی کمک کند.

وب سایت چند زبانه و چالش ها

کسب و کار شما می تواند از یک بهره مند شود وب سایت چند زبانه از بسیاری جهات، از جمله رشد تدریجی و نفوذ به بازارهای جهانی. این یک ایده ساده است، با ارائه خدمات خود و برقراری ارتباط با مشتریان خود به زبان های بیشتر، مخاطبان متنوع تری را جذب می کنید و از این طریق برند خود را رشد و جهانی می کنید. اما سئوی چند زبانه در واقع به چه معناست؟ دستیابی به مخاطبان بین‌المللی فرصتی ضروری برای کسب‌وکارها است که اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن فکر می‌کنند، و این در مورد در دسترس قرار دادن مطالب به چندین زبان است.

اگرچه این یک مفهوم ساده است، اما هنوز مراحل خاصی برای انجام و چندین مشکل وجود دارد که باید هنگام ساخت یک وب سایت چند زبانه برطرف شود.
در زیر برخی از آنها آورده شده است:

  • قبل از ایجاد وب‌سایت، باید در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید تا ببینید از کجا آمده‌اند و مکان‌های جدیدی را جستجو کنید که می‌خواهید شرکت شما در آن تأثیر بگذارد.
  • پس از انتخاب کشورها، باید انتخاب کنید که به چه زبانی می خواهید این خدمات را ارائه دهید و مطمئن شوید که از زبان صحیح برای هر کشور استفاده می کنید.
  • شما باید تحقیق کنید و انتخاب کنید که کدام نرم افزار مدیریت محتوا (CMS) برای شما بهترین است
  • به دامنه ها و ساب دامنه ها فکر کنید، اگر جدا هستند، کدام یک برای سئو بهتر است؟
  • به این فکر کنید که آیا به یک میزبان بین المللی نیاز دارید یا خیر
  • نحوه ایجاد یک وب سایت ترجمه شده با سئو را تجزیه و تحلیل کنید؟
  • چگونه یک کمپین بازاریابی چند زبانه را اجرا کنیم؟

هنگامی که با موفقیت بر این مشکلات غلبه کردید و بهترین راه را برای حرکت به جلو پیدا کردید، مطمئن باشید که وب سایت چند زبانه موفق.

وب سایت چند زبانه و مزایای آن

ایجاد یک وب سایت چند زبانه مهم است زیرا چیزی است که شما به طرق مختلف از آن سود خواهید برد. در اینجا چند راه وجود دارد که ارائه کاری که انجام می دهید و توضیح خدمات خود به زبان های بیشتری می تواند به برند شما کمک کند:

1. به متمایز کردن نام تجاری شما در بازار کمک می کند

به‌عنوان یک شرکت، می‌توانید از استراتژی‌های مختلفی برای متمایز کردن خود از رقبا، با ایجاد یک برند منحصربه‌فرد، داشتن مخاطبان انتخابی، محصولات با کیفیت و خدمات قابل اعتماد استفاده کنید. ارائه چیزی منحصر به فرد به شما کمک می کند تا بتوانید از رقبای خود متمایز شوید و در هر صنعتی که می خواهید به سرعت در آن رشد کنید، خاطره انگیزتر شوید.

برخی از موارد زیر استراتژی هایی برای متمایز شدن از رقبا عبارتند از:

  • اولین نفر در بازار باشید: اگر اولین نفر هستید، می توانید از این واقعیت استفاده کنید که پیشنهاد شما از نظر رقابتی بی رقیب است. اولین بودن در یک صنعت به معنای شروع یک انقلاب کامل و شروع یک صنعت کاملاً جدید نیست. همچنین به احتمال زیاد رسیدن به آن سخت تر است و به یک ایده بسیار نوآورانه نیاز دارد. امید خود را از دست ندهید، اولین بودن در صنعت به سادگی می تواند به معنای اولین نفر بودن در ارائه راه حل بهتری باشد که نیازهای مشتری شما را برآورده کند. به این ترتیب، شما به راحتی توسط آن در خاطر خواهید ماند و شناخت و آگاهی بیشتری از مشتریان جدید و همچنین رضایت بیشتر از مشتریان قدیمی به دست خواهید آورد. این یک موقعیت برد-برد برای همه است.
  • هنگامی که شما در صنعت خود یک مرجع در نظر گرفته می شوید، سطح خاصی از اعتماد به شما ایجاد می شود و این اعتماد به محصولات شما نیز منتقل می شود. هنگامی که اعتماد مشتریان خود را به دست آوردید، مطمئناً آنها بارها و بارها برمی گردند و به شما وفادار می مانند.
  • رقبای خود را مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه یک مشکل را هدف قرار می دهند. یادگیری آنچه مشتریان شما می خواهند مهم است، اما به همان اندازه مهم است که ببینید رقبای شما چه چیزی را ارائه می دهند. سپس این مشکل را با راه حل منحصر به فرد خود تغییر دهید.
  • به لطف سئوی چند زبانه، شما نسبت به رقبای مرتبط مزیت رقابتی دارید، زیرا می توانید مشتریانی از سراسر جهان را هدف قرار دهید. شما باید پیشنهاد خود را تا حد امکان برای مشتریان خود آسان کنید. چرا نمی توانید از ترجمه صفحه خلاص شوید، در حالی که فقط می توانید خدماتی را به زبان های مقصد ارائه دهید؟ به این ترتیب، توصیه هایی از سراسر جهان دریافت خواهید کرد و بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف را به وب سایت خود جذب خواهید کرد.

شما می توانید با تلاش برای اطمینان از اینکه محصول شما مشکلات مشتریان شما را به روش های همیشه در حال تغییر حل می کند، از رقبای خود جلوتر بمانید.

2. رضایت مشتری را تقویت می کند

اهمیت رضایت مشتری را نباید نادیده گرفت. مشتری همان کسی است که شرکت شما برای آن کار می کند و یکی از مهم ترین عناصری است که باید دائماً آن را پیگیری کنید. شرکت ها باید اهمیت آن را به عنوان یک عامل تجاری ضروری درک کنند و برای بهبود آن تلاش کنند.

مشتریانی که تجربیات بدی با شرکت شما دارند ترک خواهند کرد و برنخواهند گشت. شما می خواهید از این کار اجتناب کنید. خروج مشتریان شما در هر مرحله ممکن است اتفاق بیفتد، اما زمانی که یک مشتری وفادار آن را ترک می کند، وضعیت بسیار بدتر است. بنابراین در هر مرحله چه در مرحله آگاهی و به خصوص در مراحل بعدی باید به آن توجه کنید. به این فکر کنید که چگونه می توانید راه حل ها را ارائه دهید و نیازهای مشتریان خود را در هر مرحله ای که هستند، برآورده کنید. در طول مسیر به اهداف بلندمدت خود فکر کنید.

بررسی رضایت مشتری
منبع: Survicate.com

با سئوی چندزبانه، می توانید محتوای وب سایت خود را به گونه ای بسته بندی کنید که مخاطبان هدف خود را به هر زبانی جذب کنید. اینکه چقدر محتوا به صورت حرفه ای ترجمه شده است مهم است. محتوای خوب ترجمه شده رضایت مشتری را افزایش می دهد. در این شرایط کار با a شرکت ترجمه ارائه ترجمه تخصصی به چندین زبان بسیار مهم است، زیرا مردم ترجیح می دهند چیزی را بخوانند که به نظر می رسد به زبان مادری آنها نوشته شده است تا چیزی که فقط با نرم افزار ترجمه شده است. گاهی اوقات، جملات ترجمه شده توسط نرم افزار ممکن است ناخوشایند به نظر برسند، و باید از آن اجتناب کنید. هنگامی که یک انسان ترجمه می کند، صدای بهتری خواهد داشت و جریان بسیار بهتری دارد، و خدمات ترجمه شده شما حتی به زبان های دیگر معتبر به نظر می رسد.

با استخدام ارائه دهنده مناسب که فرآیند بومی سازی وب سایت مناسب را اعمال می کند، وب سایت شما تا حد زیادی بهبود می یابد. با این استراتژی ارائه زبان های بیشتری به جز انگلیسی، کسب و کار شما هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی شناخته می شود.

3. به ایجاد یک برند جهانی کمک می کند

جهانی بودن به معنای داشتن فرصت های فراوان برای دستیابی به اهداف تعیین شده است. حضور یک برند را افزایش می دهد، اثربخشی محصولات یا خدمات یک برند را بهبود می بخشد، پتانسیل افزایش ارزش برند را دارد، فرصت ها را در نقاط مختلف جهان افزایش می دهد، به برندها اجازه می دهد سرمایه گذاری خود را افزایش دهند، می تواند درک برند و بسیاری از مزایای دیگر را بهبود بخشد. وقتی برند خود را جهانی کنید، می توانید قدرت چانه زنی را افزایش دهید، بر رقبای محلی غلبه کنید و به بازگشت سرمایه بهتری برسید.

خوب به نظر می رسد؟ خب راه هایی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. یکی از روش هایی که برای ساخت برند جهانی استفاده می شود سئوی چند زبانه است. با استفاده از این استراتژی، می توانید وب سایت خود را برای شهرت جهانی بهینه کنید و مشتریان بین المللی بیشتری را از کشورهای مختلف هدف قرار دهید.

4. به رشد بلندمدت، فروش و اعتماد دست می یابد

با سئوی چند زبانه، به راحتی به اهداف رشد بلندمدت خود دست خواهید یافت. باعث افزایش فروش و جلب اعتماد مخاطبان خواهید شد. چرا؟ اول از همه، خدمات به زبان مادری خود به آنها ارائه می شود. این باعث می شود که برند شما قابل اعتمادتر به نظر برسد و شما بسیار با ملاحظه تر به نظر می رسید. هنگامی که تصمیم می گیرید با مشتریان خود به زبانی که آنها می فهمند ارتباط برقرار کنید، به سادگی نشان می دهید که به مشتریان خود اهمیت می دهید. به یاد داشته باشید که اکنون به شما مربوط نیست، بلکه به آنها و آنچه از شما می خواهند مربوط می شود.

ارائه توانایی به مشتریان خود برای مرور وب سایت شما، نگاهی به آنچه ارائه می دهید، سفارش دادن و انجام معاملات به زبانی که آنها بهتر می فهمند می تواند کمک زیادی به ایجاد وفاداری مشتری کند. مشتریان شما از ارائه کمک به زبان دلخواهشان بسیار قدردانی خواهند کرد.

نتیجه

اگر می‌خواهید در سراسر جهان گسترش پیدا کنید، امروزه یک وب‌سایت بسیار قدرتمند است زیرا می‌توانید در مورد شرکت، محصولات و خدمات، مکان‌ها و موارد دیگر به کاربران اطلاع دهید. تنها گذاشتن اطلاعات در آن کافی نیست. هر چقدر هم که وب سایت شما سازماندهی شده، به خوبی نگهداری شده و مرتب باشد، باید روی بهینه سازی موتورهای جستجو نیز کار کنید و آن را به زبان های مختلف ترجمه کنید. یک وب سایت چند زبانه چندین مزیت را به همراه دارد. این به شما کمک می کند تا برندهای خود را در بازار متمایز کنید، رضایت مشتری را حفظ کنید، یک برند جهانی بسازید و به رشد، فروش و اعتماد بلندمدت برسید.

نکته مهم در سئوی چند زبانه، کار با ارائه دهنده مناسبی است که فرآیند بومی سازی وب سایت را به درستی اعمال می کند.





منبع