💡 نحوه استفاده از ایموجی ها در عنوان صفحه و توضیحات متا💡 ✅ • Yoast

به عنوان مثال، SplitSignal تست تقسیم خود را با افزودن یک شکلک کوکتل مانند به عنوان صفحات دستور پخت خود انجام داد. در پایان آزمایش، آنها شاهد افزایش 11.3 درصدی در ترافیک ارگانیک بودند که بسیار زیاد است. از سوی دیگر، Searchpilot نیز آزمایش تقسیم مشابهی را انجام داد که در آن اعداد موجود در توضیحات متا صفحه دسته بندی یک وب سایت را با ایموجی های عددی معادل جایگزین کردند. برای آنها، آنها در واقع شاهد کاهش ترافیک ارگانیک برای صفحات مختلف در مقایسه با عملکرد مورد انتظارشان بودند.

می توانید با پویایی ایموجی ها بازی کنید و از آنها به عنوان راهی برای جلب توجه جستجوگران استفاده کنید و آنها را تشویق کنید تا به جای رقبای شما روی نتایج شما کلیک کنند. این به بهبود نرخ کلیک ارگانیک شما کمک می کند، که چیز خوبی است زیرا ممکن است بر رتبه بندی جستجوی شما نیز تأثیر بگذارد.

آیا داده ای برای پشتیبان گیری از این موضوع وجود دارد؟

خوشبختانه، Yoast SEO Premium با ابزار جدید انتخاب emoji کار را سریع و ساده می کند. بهترین بخش این است که برای کار کردن با کدها مجبور نخواهید بود.

آخرین اما نه کم اهمیت، از ایموجی های مناسب برای برند و مخاطبان خود استفاده کنید. ایموجی ها از نظر معنی غنی هستند، اما این بدان معناست که مردم به راحتی می توانند آنها را اشتباه تفسیر کنند، به خصوص زمانی که در زمینه اشتباه استفاده شوند.

از آنجایی که این دو آزمایش به طور مستقل و با حجم نمونه کوچک انجام شده‌اند، نمی‌توان گفت که آیا یک نتیجه قطعی‌تر از دیگری است یا خیر. در همان زمان، آنها وب سایت ها، گروه های هدف و روش های تحقیق بسیار متفاوتی داشتند.

توصیه ما برای استفاده از ایموجی ها

گوگل اعلام کرد که افزودن ایموجی به عناوین و توضیحات متا مجاز است، اما تاثیر مستقیمی بر سئو ندارند. این بدان معنی است که شما می توانید به میل خود از آنها استفاده کنید، اما انتظار افزایش رتبه را نداشته باشید.

با افزایش استفاده از رسانه‌های اجتماعی و استفاده از گوشی‌های هوشمند، ایموجی‌ها از نمادهای جذابی که به پیام‌های متنی خود اضافه می‌کنیم، به بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات روزمره ما تبدیل شده‌اند. برای بسیاری از افراد، ایموجی‌ها متعلق به رسانه‌های اجتماعی و پیام‌های متنی هستند، زیرا ما بیشتر از آن‌ها در این زمینه‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می دانستید که می توانید ایموجی ها را به عنوان و توضیحات متا صفحه وب خود نیز اضافه کنید؟ در این پست، چرایی و چگونگی استفاده از ایموجی ها در عناوین و توضیحات متا را بررسی خواهیم کرد. در همان زمان، ما در مورد برخی از اقدامات احتیاطی و تفاوت های ظریف استفاده از آنها در سئو بحث خواهیم کرد.

تصویری از یک قطعه جستجو با علامت چک ایموجی در عنوان.  و یک شکلک شکلک در توضیحات متا
قطعه جستجو با ایموجی

پدیده ایموجی ها 😍

از آنجایی که پیامک و تعاملات رسانه های اجتماعی اشکال کوتاهی از ارتباط هستند، منطقی است که مردم بخواهند ارتباط خود را کوتاه و ساده کنند. ناگفته نماند که استفاده از ایموجی ها سرگرم کننده و دیدن آنها سرگرم کننده است. این باعث می شود با افرادی که با آنها چت می کنید یا با محتوای موجود در فید رسانه های اجتماعی خود درگیر شوید.

چرا از ایموجی ها در عنوان صفحه و توضیحات متا استفاده کنیم؟🤔

همانطور که می توانید تصور کنید، نمی توانیم با اطمینان بگوییم که استفاده از ایموجی ها افزایش کلیک برای صفحات وب شما را تضمین می کند. بیشتر در مورد داشتن یک فرضیه و آزمایش آن است. با این حال، اگر به دنبال اضافه کردن ایموجی به عنوان صفحه و توضیحات متا خود هستید، می‌خواهیم توصیه‌هایی را به شرح زیر ارائه کنیم.

به غیر از توصیه‌هایی که در بالا ارائه می‌دهیم، باید بدانید که برخی اقدامات احتیاطی و تفاوت‌های ظریف برای استفاده از ایموجی‌ها در عنوان صفحه و توضیحات متا وجود دارد، از جمله:

  • نحوه نمایش ایموجی ها به شدت به فونت، دستگاه و مرورگر استفاده شده توسط جستجوگرها بستگی دارد. این بدان معناست که ایموجی‌های یکسان ممکن است در تلفن همراه با دسکتاپ متفاوت به نظر برسند. در برخی موارد، ایموجی‌های مشابه ممکن است در برخی دستگاه‌ها و مرورگرهای تنظیم‌شده نمایش داده نشوند. یا بدتر از آن، ممکن است همان ایموجی‌ها به‌عنوان مربع‌های خالی ظاهر شوند زیرا پشتیبانی نمی‌شوند.
  • گوگل و سایر موتورهای جستجو ممکن است پشتیبانی از ایموجی ها را در صفحه نتایج جستجو حذف کنند. اگر این اتفاق بیفتد، تمام کارهای شما از بین می رود و جستجوگران با کدهای عجیب و غریب و مربع های خالی باقی می مانند. در واقع، گوگل یک بار در سال 2015 این کار را انجام داد، اما این شرکت موضع خود را تغییر داد و پس از آن پشتیبانی خود را از سر گرفت.
  • به طور کلی، هیچ محدودیتی برای طول توضیحات متا وجود ندارد. اما گوگل فقط تا 155 کاراکتر را در قطعات جستجو نمایش می دهد. در عین حال، ایموجی ها ممکن است کاراکترهای بیشتری نسبت به متن داشته باشند، بنابراین باید این را در نظر بگیرید.
  • الگوریتم گوگل در حال حاضر بسیاری از عناوین و توضیحات متا را برای شروع بازنویسی می کند. بنابراین حتی اگر ایموجی اضافه کنید، ممکن است گوگل آنها را در صفحه نتایج جستجو نمایش ندهد.
  • تعداد زیاد ایموجی ها می تواند چیز بدی برای دسترسی باشد. به ویژه برای افرادی که از صفحه خوان استفاده می کنند، همانطور که در این نشان داده شده است توییت.

به راحتی ایموجی ها را با Yoast SEO Premium اضافه کنید 🙌

ایموجی ها سرگرم کننده، رنگارنگ و رسا هستند. می توان از آنها برای جلب توجه در صفحه نتیجه جستجو استفاده کرد و در نتیجه کلیک ها و بازدیدهای بیشتری از سایت شما انجام شد. با این حال، مفید بودن ایموجی ها به عوامل زیادی مانند کسب و کار و مخاطبان شما بستگی دارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها بر ترافیک ارگانیک شما تأثیر مثبت بگذارند، بنابراین در نظر بگیرید که آیا ایموجی ها برای وب سایت شما مناسب هستند یا خیر، آزمایش ها را با آنها انجام دهید و از آنها در حد اعتدال استفاده کنید.

سوم، از ایموجی ها کم و در حد اعتدال استفاده کنید. و به هر عنوان صفحه و توضیحات متا ایموجی اضافه نکنید. داشتن یک یا دو ایموجی در عنوان صفحه یا توضیحات متا برای جلب توجه جستجوگران کافی است. در این کار زیاده روی کنید و نتایج جستجوی شما ممکن است هرزنامه به نظر برسد، که ممکن است افراد را از کلیک کردن روی آنها منصرف کند.

اکنون که اطلاعات کافی در مورد استفاده از ایموجی ها در عناوین و توضیحات متا دارید، بیایید در مورد نحوه افزودن آنها به آنجا صحبت کنیم. در گذشته، باید در HTML صفحه وب خود فرو رفته و کدها را ویرایش کنید. انجام این کار خیلی پیچیده نیست، اما همچنان زمان بر و ناخوشایند خواهد بود، به خصوص برای کسانی که در مورد HTML آگاهی ندارند.

دوم، مخاطبان خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا ایموجی ها می توانند به خوبی با آنها طنین انداز شوند یا خیر. به عنوان مثال، اگر اکثر بازدیدکنندگان شما نوجوانان و بزرگسالان جوان هستند، ممکن است توسط این نمادهای رنگارنگ جذب شوند.

آیا می دانستید که موتورهای جستجو از پرس و جوهای جستجو با ایموجی پشتیبانی می کنند؟ سعی کنید با افزودن یک شکلک دونات و نام شهری که در آن زندگی می کنید، جستجو کنید. احتمالاً یک صفحه نتیجه جستجو با نانوایی ها و رستوران هایی که دونات می فروشند، خواهید دید. حتی ممکن است ایموجی ها را در عنوان یا توضیحات متا برخی از نتایج مشاهده کنید.

اگر می خواهید ایموجی ها را به عناوین صفحه و توضیحات متا خود اضافه کنید، چرا از ابزار انتخاب کننده شکلک در Yoast SEO Premium استفاده نکنید؟ این سریع، ساده و آسان برای استفاده است. بهترین چیز در مورد آن این است که برای افزودن یک صورتک ساده به عنوان صفحه خود مجبور نیستید با کدها سر و کله بزنید. آن را بررسی کنید!





منبع

این همه به لطف ماهیت غنی و رسا ایموجی ها است، به خصوص وقتی آنها را با متن مقایسه می کنید. این نمادهای کوچک و رنگارنگ می توانند طیف گسترده ای از چیزها را نشان دهند – از چهره گرفته تا ورزش، غذا و بسیاری چیزهای دیگر. ما از آنها به عنوان یک ابزار، وسیله ارتباطی برای بیان احساسات و عواطف خود استفاده می کنیم. مواقع دیگر، ما از آنها برای جایگزینی سریع یک عبارت کامل یا حتی یک جمله کامل استفاده می کنیم.

ابتدا، همیشه کسب‌وکارتان و جایگاه/صنعتی را که در آن هستید در نظر بگیرید. بدون شک شکلک‌ها برای برخی از حوزه‌ها و صنایع بهتر از دیگران کار می‌کنند. فرض کنید شرکت شما در صنعت مراقبت های بهداشتی است و با ایمنی و رفاه دیگران سر و کار دارد. معمولاً شما دوست دارید که مردم برند شما را مفید و قابل اعتماد ببینند. در این مورد، آیا اضافه کردن ایموجی به عنوان صفحه به اعتبار برند شما کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟ از سوی دیگر، اگر به تازگی یک کافه محلی با حال و هوای مدرن باز کرده اید، ایده بدی نیست که برخی از صفحات را طراحی کنید و یک یا دو ایموجی اضافه کنید تا به وب سایت خود کلیک کنید.

ما آنقدر با استفاده از ایموجی ها در ارتباطات آنلاین آشنا شده ایم که به سختی می توان دنیایی را بدون آنها تصور کرد. در واقع، ما آنقدر ایموجی ها را دوست داریم که «چهره با اشک شوق» به عنوان واژه سال 2015 دیکشنری آکسفورد انتخاب شد. از نظر فنی، این یک ایموجی است (این یکی: 🤣) و نه یک کلمه.

ذکر این نکته مهم است که فرضیه افزایش نرخ کلیک ایموجی ها هنوز قطعی نیست. اگرچه برخی از کارشناسان سئو به این باور دارند، اما داده های قطعی کافی برای پشتیبان گیری از آن وجود ندارد. با این حال، آزمایش‌هایی در مقیاس کوچک روی این موضوع انجام شده است.