10 ویدیویی که واقعاً کار می کنند (و چرا)
ویدیوهای چگونه روشی عالی برای تثبیت برند شما به عنوان یک متخصص در صنعت آن هستند و می توانند ویژگی های منحصر به فرد محصول یا خدمات شما را نشان دهند.
جسور باشید و در حالی که ویدیوهای خود را برای سئو پسند بودن قالب بندی می کنید، خارج از چارچوب فکر کنید.
2. چگونه پوست خود را برای کاربرد بدون کیک آماده کنیم
به عنوان مثال، استفاده از کیک فونداسیون یک نگرانی معمول برای بسیاری از کاربران آرایش است. ویدئوی زیر به بینندگان نشان می دهد که چگونه پوست خود را آماده کنند تا با محصولات فنتی مشکلی نداشته باشند.
Art for Kids Hub یک کانال YouTube است که هر هفته آموزش های هنری جدیدی را برای کودکان ارسال می کند. مخاطبان این کانال خانواده ها و کودکان هستند. راب جنسن و فرزندانش برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، ویدیوهای چگونگی انجام آن را میزبانی می کنند.
به عنوان مثال، برند آرایشی Fenty Beauty ویدئوهایی را منتشر می کند که به بینندگان نشان می دهد که چگونه محصولاتشان می توانند ظاهر متفاوتی داشته باشند یا مشکلات رایج را حل کنند.
این ویدیو به ویژه جالب است زیرا علاقه مندان به گیتار اغلب هنگام تلاش برای یادگیری تکنیک های خاص – به ویژه تکنیک ضربه زدن با دو دست او، که در سبک موسیقی او رایج است، به ایوت یانگ اشاره می کنند.
اکنون که این نمونههایی از ویدیوهای آموزش عالی را دارید، آماده هستید که قالب ویدیو را به کمپین بازاریابی بعدی خود اضافه کنید.
نحوه جستجوهای ویدیویی محبوب هستند
او همچنین از ایموجیها، تصاویر استوک و ضبطهای صفحه نمایش خود با استفاده از ChatGPT استفاده میکند تا به بینندگان کمک کند تا کار را بیشتر تجسم کنند.
ما دریافتیم که از 91.9٪ از کاربران اینترنت که از تماشای فیلم ها لذت می برند، 31.3٪ خواهان فیلم های آموزشی هستند و 29.8٪ خواهان فیلم های آموزشی هستند.