و بررسی کنید توییت خوشحال بهروانی ثبت برچسبگذاری Google مکان قبلی یک کسبوکار در زیر برگه «مکانها» NMX زمانی که مکان شرکت تغییر کرده است.

و برای جمع آوری تحولات مرور، Q4 شاهد انتشار دو مطالعه مروری عمده بود. اثر بررسیهای کسبوکار محلی بر رفتار مصرفکننده، Moz، شما را در سه فصل از بینشهایی در مورد عادات خوانندگان نقد، نویسندگان نقد و پاسخهای موفق مالک بر اساس یک نظرسنجی در مقیاس بزرگ راهنمایی میکند. در همین حال، افراد خوب SOCI گزارشی در مورد وضعیت Google Reviews بر اساس تجزیه و تحلیل نزدیک به پنج میلیون بررسی دارند. همچنین، تیم Sterling Sky مجموعهای از مطالعات کوچک و جالب را در مورد تأثیرات تجدید نظر، تعداد، متن و تنوع در رتبهبندی بستههای محلی منتشر کرده است. اگر Google بهطور تصادفی مرورهای کسبوکار محلی را حذف نکند و به ما اجازه دهد کارها را ادامه دهیم، همه این گزارشها به طور جدی استراتژی شهرت شما را برای سال 2023 تقویت میکنند.
بهروزرسانیهای دستورالعمل همیشه باید مورد توجه قرار گیرند

دیوید میهم برخی از نگرانیهای صنعت را به تصویر میکشد که بسیاری در حال حاضر به دلیل اشکالات متعدد Google در ماههای اخیر کار را برای ما دشوار کردهاند. برای ثبت، من همه حشرات را دوست دارم و از آنها قدردانی می کنم، اما ولگردی و ولگردی در فهرست بندی گوگل به اندازه یافتن حشرات سیب زمینی در وان حمام سرگرم کننده بوده است. هنگامی که حتی کوچکترین ویرایش های معمولی در فهرست ها (مانند نوشتن یک پست یا ویرایش یک توضیحات) منجر به تعلیق می شود، می تواند سئوکاران محلی و صاحبان مشاغل محلی را از به روز نگه داشتن لیست های خود بسیار چشم پوشی کند:

در نظرسنجی بررسی Moz فوق، ما متوجه شدیم که گام بعدی 51٪ از مصرف کنندگان پس از خواندن نظرات، آنها را در وب سایت های تجاری محلی قرار می دهد. با توجه به این موضوع، برای صاحبان مشاغل و بازاریابهای محلی کاملاً مرتبط است که Google دستورالعملهای تاریخی وبمستر خود را با موارد ضروری جستجوی Google تغییر نامداده شده جایگزین کرده است. این زمان خوبی برای مطالعه دستورالعمل های به روز شده است تا مطمئن شوید که وب سایت شما توسط مردم و موتورهای جستجو به طور یکسان قابل درک است.

افراد خوب Bright Local، Streetfight و Online Ownership کار بسیار خوبی در گزارش اولیه در مورد ناامیدی ها و اکتشافات پیرامون NMX انجام داده اند، و در بیشتر موارد به این نتیجه رسیده اند که اگر به اندازه کافی در رابط جدید کلیک کنید، خواهید توانست جابجایی بیشتر ویژگی ها چند شگفتی جدید تا کنون ذکر شده است. به عنوان مثال، اکنون پرسش و پاسخ به جای اینکه به عنوان یک نمونه جداگانه در نظر گرفته شود، جزئی از رابط است:

تماشای این فضا برای یک وسیع در چند هفته آینده از من در NMX پست کنید، اما در حال حاضر، باید بدانید که ویرایش از طریق داشبورد مدیریت نمایه Google Business Profile قدیمی مربوط به گذشته است و باید دادههای خود را در نسخه جدید مدیریت کنید. -رابط SERP که “تجربه جدید تجاری” نامیده شده است.
باورش سخت است اما نه Q1، نه Q2 و نه Q3 نمی توانند با Q4 برای فعالیتی که در جستجوی محلی دیده ایم برابری کنند، و این سه ماهه هنوز کاملاً به پایان نرسیده است! تا آنجا که من می دانم، Google می تواند شب سال نو را با تغییر نام نمایه های کسب و کار Google به “Google Plus Places My Business Profiles Merchant Experience Listings” جشن بگیرد و ما نیز باید این کار را انجام دهیم.
نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

اتفاقات بسیار زیادی افتاده است، اگر همه پیشرفتها را نگرفتهاید جای تعجب است، اما در اینجا لیستی از جالبترین مواردی است که باید از آنها آگاه باشید تا به سال 2023 نگاه کنیم. ما یک رابط کاربری جدید داریم. دو باگ وحشتناک، سه ویژگی جدید GBP، چهار پیشرفت مروری، چندین بهروزرسانی دستورالعمل… تنها چیزی که از دست رفته است، کبک در درخت گلابی است!
تجربه تجاری جدید مانند یک رعد و برق بر ما می شکند

ما می توانیم به NMX عادت کنیم. همچنین باید منتظر تغییراتی در آن در سال جدید باشیم، اما در حال حاضر، جالبترین نکته من در صنعت منسوخ شدن داشبورد تاریخی این است که نرمافزار مدیریت فهرستها جذابتر شده است. BrightLocal نظرسنجی غیر رسمی نشان میدهد که بسیاری از کاربران تلاش برای مدیریت فهرستها در میان شلوغی SERPهای ارگانیک چقدر سخت خواهند بود:

همچنین به شدت توصیه میکنم مقاله مایک را بخوانید که تفاوت بین اشکال بررسی و فیلتر بررسی را بررسی میکند و مراحلی را که میتوانید در پی از دست دادن مرور انجام دهید، بیان میکند.
ویژگیهای جدید Google که دوست نداریم

دارن شاو از یافتن چیزی واقعاً جدید در سئوی محلی خوشحال بود – این بار، نشانگذاری تعداد دفعاتی که یک نمایه بازبین Google در یک شهر خاص نظرات خود را منتشر کرده است. این موضوع باعث ایجاد یک بحث بزرگ بین گرگ استرلینگ و مایک بلومنتال در مورد اینکه آیا این سیگنال واقعاً اعتبار بررسیهای مبتنی بر Google را افزایش میدهد یا اینکه جعل موقعیت مکانی بسیار آسان است. من این ویژگی را دوست دارم زیرا شفافیتی را به این واقعیت اضافه میکند که Google موقعیت مکانی شما را هنگام ارسال نظر ردیابی میکند – که ممکن است برای برخی از کاربران تعجبآور باشد. شاید این ممکن است یک بازدارنده جزئی برای برخی از اشکال بازبینی هرزنامه باشد؟

استفان سومبوراک به یک ویژگی بسیار خوب اشاره می کند که در این سند راهنمای Google به آن اشاره شده است که به مراکز غذاخوری اجازه می دهد منوی دلخواه خود را انتخاب کنند. همچنین برای رستورانها، Abner Li نسخه جدیدی از «غذاهای نزدیک» در ایالات متحده را از Google نوشت که میتواند هنگام جستجوی چیزی مانند «pho near me» چرخ فلکی از گزینههای محلی را به شما بازگرداند. من هنوز این ویژگی را در طبیعت ندیده ام، اما مقاله Abner دارای اسکرین شات است.
بررسی خوب چیزها!

خوشبختانه، حدود یک ماه پس از گزارشهایی مبنی بر شروع سیلابها، جوی هاوکینز این خبر خوب را اعلام کرد که ظاهرا گوگل این باگ را برطرف کرده است.

حدود یک سال پیش، گوگل به ما هشدار داد که این اتفاق در حال آمدن است، اما باید گفت که آنها همچنین اعلام کردند که این تغییر فقط بر مشاغل تک مکان تأثیر می گذارد. در Q4، زمانی که همه – از جمله مدیران فهرستهای چند مکان – از خواب بیدار شدند و متوجه شدند که به طور خلاصه از داشبورد قدیمی خارج شدهاند و به SERP برای مدیریت میروند، بهطور قابلتوجهی از جامعه محلی SEO بلند شد.
«تغییر CID و از دست دادن نظرات با بهروزرسانی ویرایش پیشنهادی، یک اشکال جدید و آزاردهنده است… شما همیشه باید Google CID و شناسه مکان خود را در جایی امن گرفته و ذخیره کنید. گوگل Gatherup بررسی ژنراتور پیوند افزونه کروم به شما کمک می کند تا آن اعداد را به راحتی دریافت کنید مبدل رایگان Google CID Pleper“
و در نهایت، کولان نیلسن به این نکته توجه داشت که Google هشداری جدی در مورد بازگشت بازبینی به دستورالعملهای محتوای ممنوعه و محدود اضافه کرده است. در مجموع، هرگز از مشتریان نخواهید که به طور خاص برای شما نظر مثبت بگذارند، از نرم افزاری استفاده نکنید که احساسات منفی را از بین می برد، و اگر نظرات شخص اول را در وب سایت خود منتشر می کنید، فقط موارد خوب را نشان ندهید. صادق و معتبر باشید، و باید خوب باشید.
و این به سئوی محلی 2022 تعظیم می کند! میخواهم از همه کسانی که امسال این مجموعه فصلی جدید را خواندهاند و آن را توییت کردهاند، درباره آن وبلاگنویسی کردهاند، آن را در خبرنامههای شما قرار دادهاند و در پادکستهایتان درباره آن بحث کردهاند، تشکر کنم. همچنین از هر یک از اعضای جامعه سئوی محلی که هر ماه از سال برای به اشتراک گذاشتن آزادانه اکتشافات خود با ما وقت میگذارند، صمیمانهترین تشکر را داریم. امیدوارم در سال 2023 این مجموعه را ادامه دهم و با همه شما به یادگیری محلی ادامه دهم!
این زمان و مکان خوبی برای ذکر است نکته درخواست اعاده امی تومان:

بری شوارتز یک تست ویژگی جدید را ثبت کرد چند نفر متوجه شده بودند که در آن نماد بلندگو نام و دسته کسب و کار محلی را می خواند. من مطمئن نیستم که گوگل با این موضوع به کجا میرود، اما من طرفدار ویژگیهای صوتی به عنوان جایگزینی برای زمان بیش از حد صفحه نمایش هستم.

در سالهای اخیر، بحثهایی در مورد اینکه آیا کسبوکار محلی باید برای نرمافزار مدیریت فهرستها پرداخت کند یا خیر، وجود داشته است. آخرین اقدام گوگل این است که کارشناسانی مانند مایک بلومنتال و کری هیل را وادار میکند اگر فهرستهای متعددی دارید و به جای آشفتگی ناخوشایند NMX به سازماندهی آرام و بیصدا یک داشبورد مدیریت فهرستهای اختصاصی نیاز دارید، بگویند بله.
باگ های گوگل را فقط یک حشره شناس می تواند دوست داشته باشد

بعد، یک یافته شگفت انگیز از کریستینا لواسور برودزکی برای صنعت مهماننوازی Google، احساسات مثبت و منفی را در ارتباط با موضوعات مکان در بررسیها تعیین میکند. در مثال او، 72 درصد از نظر دهندگان به خوبی از نوار هتل نام بردند، در حالی که 17 درصد چندان مطلوب نبودند. این عرضه سطوح عمیقتری را که گوگل در تحلیل احساسات به آن میرسد، نشان میدهد.

و همچنین، آن کولان نیلسن به نظر میرسد اعلان جدیدی از Google در NMX در مورد مدت زمانی که باید برای بازبینی ویرایشهای شما طول بکشد باشد:

در همین حال، یک اشکال دوم شروع به تعقیب ما در سراسر میز پیک نیک محلی به شکل یک موج بزرگ از دست دادن بررسی کرد. اگر اخیراً تعداد زیادی از بررسیها را از دست دادهاید، مایک بلومنتال گزارشهای تحقیقاتی برجستهای را در Near Media درباره این تشدید اخیر انجام داده است، از جمله دریافت که Google نمایههای کسبوکار Google را بهروزرسانی خودکار کرده است. تغییر شماره CID آنها درست قبل از بیرون ریختن نظرات همانطور که می گوید،