Google Trends همچنین شامل جستجوهایی است که احتمالاً افراد را به وب سایت شما هدایت می کند.
9. نمایه کسب و کار گوگل
ابزارهای سئوی محلی می توانند به بهبود حضور شما و جذب مخاطبان شما کمک کنند. ابزارهای سئوی محلی میتوانند به ردیابی رتبهبندی، ارائه بینش رقبا، کمک به توسعه کلمات کلیدی بهینه شده برای سئو، نظارت بر عملکرد و تشویق مشارکت مشتری کمک کنند.
Growthbar همچنین بینش هایی در مورد اعتبار دامنه یک وب سایت ارائه می دهد، بنابراین می توانید اقتدار رقیب خود را ببینید و پیگیری کنید. از ردیاب رتبه برای ردیابی دامنهها برای کلمات کلیدی خاص استفاده کنید یا اغلب برای جستجوهای خاص ظاهر میشوند.
این سرویس تجزیه و تحلیل وب ترافیک وب را به کاربران ردیابی و گزارش می کند. سرویس گزارش گوگل آنالیتیکس تعداد افرادی که روزانه از سایت شما بازدید می کنند را نشان می دهد. گزینه ارجاع شخص ثالث به شما امکان می دهد تا وب سایت های شخص ثالثی را که برای شما ترافیک ارسال کرده اند مشاهده کنید.

4. Yext

12. گوگل آنالیتیکس
Yext همچنین ابزارهای قوی برای سازگار کردن لیست های کسب و کار شما با بهینه سازی جستجوی صوتی ارائه می دهد.
Growthbar یک ابزار سئوی محلی کم هزینه است که به عنوان یک برنامه وب مستقل یا به عنوان افزونه کروم در دسترس است. شما می توانید از این ابزار برای ردیابی موقعیت کلمات کلیدی برتر یک وب سایت استفاده کنید، که می تواند برای تجزیه و تحلیل رقبا و تحقیقات کلمات کلیدی محلی مفید باشد.
BiQ ردیابی رتبه در زمان واقعی برای 1000 کلمه کلیدی را ارائه می دهد. این برنامه از چندین زبان پشتیبانی می کند و دارای یک برنامه تلفن همراه برای نظارت در حال حرکت است.
اهمیت سئوی محلی در بازاریابی دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت. نگهداری آنلاین
ابزار مدیریت فهرست، افزودن و به روز رسانی داده های کسب و کار خود را به برجسته ترین دایرکتوری ها در داخل و خارج از ایالات متحده آسان تر از همیشه می کند. هنگامی که فهرستهای شما فعال شدند، میتوانید از این ابزار برای ردیابی و بهروزرسانی آنها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که در همه پلتفرمها دقیق و یکپارچه باقی میمانند.

10. Google Ads Keyword Planner
این ابزار همچنین میتواند تعداد کلیکها و نمایشهایی که وبسایت شما دریافت میکند را به شما نشان دهد. بخش قابلیت استفاده از تلفن همراه هرگونه مشکل قابلیت استفاده را که سایت یا صفحات تلفن همراه شما در حال حاضر با آن مواجه است نشان می دهد. خطاهای اضافی و سایر مشکلات نمایه سازی که وب سایت شما به صورت پویا دارد را بررسی کنید و برای حل آنها اقدام کنید.
حضور یک عامل بسیار مهم برای کسب و کارهای محلی و جهانی است.
همچنین می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید که به افزایش دید و رتبه بندی شما کمک می کند. از ویژگی هوش رتبه برای کشف شکاف محتوا بین کسب و کار خود و رقبای خود استفاده کنید. علاوه بر این ویژگی ها، BIQ همچنین می تواند به ایجاد ایده هایی در مورد نحوه برنامه ریزی محتوا و استراتژی های بازاریابی کمک کند.
اگرچه این یک ابزار سئو سنتی نیست، اما داده های مفیدی مانند فهرست حجم جستجو و اطلاعات جغرافیایی کاربران را به کاربران ارائه می دهد. کسب و کارها می توانند از این داده ها برای ایجاد کمپین های هدفمند و برنامه ریزی راه های جدید برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنند.
راهحلهای سئوی محلی میتوانند استراتژیهای بازاریابی آنلاین را برای مشاغلی که مکانهای فیزیکی دارند، تقویت کنند. هدایت ترافیک آنلاین هرگز کار ساده ای نیست. اگر میخواهید ترافیک بیشتری دریافت کنید، چندین فاکتور قدرتمند برای ردیابی وجود دارد. با ابزارهای مناسب سئوی محلی، در زمان و منابع خود صرفه جویی می کنید و در عین حال تعامل خود را با مخاطبان بهبود می بخشید.