13 بهترین ابزار سئوی محلی


اهمیت سئوی محلی در بازاریابی دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت. نگهداری آنلاین

حضور یک عامل بسیار مهم برای کسب و کارهای محلی و جهانی است.

ابزارهای سئوی محلی می توانند به بهبود حضور شما و جذب مخاطبان شما کمک کنند. ابزارهای سئوی محلی می‌توانند به ردیابی رتبه‌بندی، ارائه بینش رقبا، کمک به توسعه کلمات کلیدی بهینه شده برای سئو، نظارت بر عملکرد و تشویق مشارکت مشتری کمک کنند.

در این راهنما، ما برخی از بهترین ابزارهای سئو محلی موجود در بازار را در حال حاضر به اشتراک می گذاریم. از ابزارهای رایگان سئو مانند Google Business Profile در Semrush، راه حلی برای هر کسب و کاری وجود دارد. یکی یا همه را امتحان کنید تا سریعتر و آسانتر به اهداف تجاری خود برسید!

ابزار مدیریت فهرست، افزودن و به روز رسانی داده های کسب و کار خود را به برجسته ترین دایرکتوری ها در داخل و خارج از ایالات متحده آسان تر از همیشه می کند. هنگامی که فهرست‌های شما فعال شدند، می‌توانید از این ابزار برای ردیابی و به‌روزرسانی آن‌ها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که در همه پلتفرم‌ها دقیق و یکپارچه باقی می‌مانند.

این ابزار جامع سئوی محلی همچنین به شما امکان می‌دهد تا بررسی‌های مشتریان، رتبه کسب‌وکارتان در شهر هدفتان و عملکرد جستجوی محلی فعلی‌تان را در شهرهای هدفتان نظارت کنید. حتی می‌توانید این ابزار را پیکربندی کنید تا گزارش‌های موقعیت مکانی را از طریق ایمیل برای شما ارسال کند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به ورود به ابزار در مسیر خود بمانید. درباره نحوه یافتن فرصت های استناد محلی با نرم افزار استناد محلی ما بیشتر بیاموزید.

ابزارهای سئو محلی

2. نوار رشد (برنامه افزودنی کروم)

Growthbar یک ابزار سئوی محلی کم هزینه است که به عنوان یک برنامه وب مستقل یا به عنوان افزونه کروم در دسترس است. شما می توانید از این ابزار برای ردیابی موقعیت کلمات کلیدی برتر یک وب سایت استفاده کنید، که می تواند برای تجزیه و تحلیل رقبا و تحقیقات کلمات کلیدی محلی مفید باشد.

Growthbar همچنین بینش هایی در مورد اعتبار دامنه یک وب سایت ارائه می دهد، بنابراین می توانید اقتدار رقیب خود را ببینید و پیگیری کنید. از ردیاب رتبه برای ردیابی دامنه‌ها برای کلمات کلیدی خاص استفاده کنید یا اغلب برای جستجوهای خاص ظاهر می‌شوند.

ابزارهای سئو محلی

3. Georanker

Georanker دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که رتبه بندی وب سایت ها را بر اساس مکان های مختلف در سراسر جهان ردیابی می کند. این اطلاعات را از طریق نقشه‌های حرارتی با رنگ‌های متمایز نشان می‌دهد تا مکان‌هایی را که وب‌سایت در آن‌ها رتبه بالایی دارد نشان دهد.

کاربران می توانند از این اطلاعات در هنگام برنامه ریزی کمپین های هدفمند برای بهبود یا حفظ این رتبه بندی استفاده کنند. ردیاب رتبه محلی موقعیت دقیق مکان های مورد نظر را به کاربران نشان می دهد. همچنین دارای یک ابزار استناد است که به کاربران امکان می دهد منابع استنادهایی را که رقبایشان استفاده می کنند تعیین کنند.

4. Yext

ویژگی نظارت بر بررسی Yext با سایت‌های شخص ثالث ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید نظرات کسب‌وکار را از هر مکان در یک داشبورد ردیابی کرده و به آنها پاسخ دهید. همچنین می‌توانید نظرات معتبر شخص اول را مستقیماً از مشتریان دریافت کرده و به وب‌سایت آن‌ها اضافه کنید.

Yext همچنین ابزارهای قوی برای سازگار کردن لیست های کسب و کار شما با بهینه سازی جستجوی صوتی ارائه می دهد.

ابزارهای سئو محلی

ابزار Position Tracking رتبه وب سایت شما را برای مجموعه ای سفارشی از کلمات کلیدی هدف ردیابی می کند. این یک ابزار سئوی محلی مفید است زیرا می تواند نوع دستگاه یا موقعیت جغرافیایی خاصی را نیز هدف قرار دهد. (با این حال، محدودیتی برای تعداد کلمات کلیدی که می توانید ردیابی کنید وجود دارد.)

عملکرد کلی خود (قابلیت مشاهده و ترافیک تخمینی) را با عملکرد رقبای خود مقایسه کنید. با برنامه تلفن همراه ردیابی موقعیت، می‌توانید بلافاصله و در حال حرکت از تمام کمپین‌های ردیابی موقعیت خود به‌روز باشید.

ابزارهای سئو محلی

6. سینوپ

Synup عملکرد کسب و کار شما را در موتورهای جستجو، فهرست راهنمای محلی و سایت های بررسی ردیابی می کند. Synup بیش از 200 موتور جستجوی محلی و دایرکتوری را برای یافتن تناقضات داده ها بررسی می کند و از صحت نقل قول های شما اطمینان می دهد.

همچنین می‌تواند به شما کمک کند رتبه‌بندی وب و ترافیک خود را ردیابی کنید، هنگامی که افراد نظر می‌گذارند به شما اطلاع می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد به آنها پاسخ دهید، و داده‌های موقعیت مکانی شما را در سایت‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند.

ابزارهای سئو محلی

7. BiQ

BiQ ردیابی رتبه در زمان واقعی برای 1000 کلمه کلیدی را ارائه می دهد. این برنامه از چندین زبان پشتیبانی می کند و دارای یک برنامه تلفن همراه برای نظارت در حال حرکت است.

همچنین می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید که به افزایش دید و رتبه بندی شما کمک می کند. از ویژگی هوش رتبه برای کشف شکاف محتوا بین کسب و کار خود و رقبای خود استفاده کنید. علاوه بر این ویژگی ها، BIQ همچنین می تواند به ایجاد ایده هایی در مورد نحوه برنامه ریزی محتوا و استراتژی های بازاریابی کمک کند.

ابزارهای سئو محلی

8. Surfer Local

Surfer Local یک ابزار رایگان برای بررسی دید کسب و کار در Google و تجزیه و تحلیل رتبه بندی رقبا دارد. این ابزار به سرعت و به طور مستقیم کار می کند. کل فرآیند بررسی موقعیت و دید شرکت نیازی به ثبت نام، آدرس ایمیل ندارد و رایگان است.

اسکرین شات نقشه های محلی Surfer

9. نمایه کسب و کار گوگل

نمایه کسب و کار گوگل یکی از بهترین ابزارهای سئو محلی است. داشتن یکی باعث می شود مشتریان به راحتی اطلاعات مربوط به کسب و کار شما مانند آدرس یا شماره تلفن را پیدا کنند. به همین دلیل مهم است که کسب و کار خود را به روز نگه دارید و در صورت لزوم فهرست گوگل خود را به روز کنید.

کسب و کارها را مقایسه کنید، رقبای محلی خود را کشف کنید، و بررسی ها را زیر نظر بگیرید و به آنها پاسخ دهید. Google همچنین ویژگی «رزرو یک قرار» را برای مشتریان در نظر می‌گیرد که می‌تواند آنها را تشویق کند تا با فهرست شما بیشتر تعامل کنند.

ابزارهای سئو محلی

10. Google Ads Keyword Planner

ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل ادز دارای چندین ویژگی است که ممکن است برای سئوی محلی مفید باشد. اگرچه ممکن است از این ابزار برای برنامه‌ریزی کمپین‌های PPC استفاده کنید، می‌توانید به ستون رقابت توجه داشته باشید که نشان می‌دهد قرار دادن تبلیغات برای کلمه کلیدی هدف شما چقدر رقابتی است.

راهنمای ما برای استفاده از Google Keyword Planner برای کمپین‌های SEO و PPC را برای نگاهی عمیق به ابزار Keyword Planner و کاربردهای متعدد آن بررسی کنید.

ابزارهای سئو محلی

11. کنسول جستجوی گوگل

گوگل کنسول جستجوی گوگل را ارائه می دهد تا به شما کمک کند مطمئن شوید که وب سایت شما سازگار با گوگل باقی می ماند. همچنین می توانید از آن برای بررسی کلمات کلیدی که گوگل به سایت شما رتبه بندی می کند و تعداد صفحاتی که گوگل از سایت شما ایندکس کرده است استفاده کنید.

این ابزار همچنین می‌تواند تعداد کلیک‌ها و نمایش‌هایی که وب‌سایت شما دریافت می‌کند را به شما نشان دهد. بخش قابلیت استفاده از تلفن همراه هرگونه مشکل قابلیت استفاده را که سایت یا صفحات تلفن همراه شما در حال حاضر با آن مواجه است نشان می دهد. خطاهای اضافی و سایر مشکلات نمایه سازی که وب سایت شما به صورت پویا دارد را بررسی کنید و برای حل آنها اقدام کنید.

برای نگاهی عمیق به GSC، راهنمای قطعی ما برای کنسول جستجوی گوگل را بررسی کنید.

ZvjEVXJaBLvENoPyHp2Zz52FVhP762_2LB9WOUdgpCaX-Fo7mfBp8INVRPWTJEpLgFzZZlY9XzwlSNRQdtWQkQfwalM0UVe0PuiZYiplPCaX-Fo7mfBp8INVRPWTJEpLgFzZZlY9XzwlSNRQdtWQkQfwalM0UVe0PuiZYiplFVTS33VTYZYiplFvTYBy

12. گوگل آنالیتیکس

این سرویس تجزیه و تحلیل وب ترافیک وب را به کاربران ردیابی و گزارش می کند. سرویس گزارش گوگل آنالیتیکس تعداد افرادی که روزانه از سایت شما بازدید می کنند را نشان می دهد. گزینه ارجاع شخص ثالث به شما امکان می دهد تا وب سایت های شخص ثالثی را که برای شما ترافیک ارسال کرده اند مشاهده کنید.

همچنین می توانید مدت زمان جلسه، نرخ پرش و صفحات در هر جلسه را ردیابی کنید و همچنین از اطلاعات جمعیت شناختی برای استفاده در استراتژی بازاریابی کلی خود اطلاعاتی دریافت کنید.

ابزارهای سئو محلی

Google Trends عمدتاً برای مقایسه محبوبیت کلمات کلیدی و ردیابی افزایش های ناشی از رویداد در حجم جستجوی کلمه کلیدی استفاده می شود.

اگرچه این یک ابزار سئو سنتی نیست، اما داده های مفیدی مانند فهرست حجم جستجو و اطلاعات جغرافیایی کاربران را به کاربران ارائه می دهد. کسب و کارها می توانند از این داده ها برای ایجاد کمپین های هدفمند و برنامه ریزی راه های جدید برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنند.

Google Trends همچنین شامل جستجوهایی است که احتمالاً افراد را به وب سایت شما هدایت می کند.

ابزارهای سئو محلی

راه‌حل‌های سئوی محلی می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی آنلاین را برای مشاغلی که مکان‌های فیزیکی دارند، تقویت کنند. هدایت ترافیک آنلاین هرگز کار ساده ای نیست. اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری دریافت کنید، چندین فاکتور قدرتمند برای ردیابی وجود دارد. با ابزارهای مناسب سئوی محلی، در زمان و منابع خود صرفه جویی می کنید و در عین حال تعامل خود را با مخاطبان بهبود می بخشید.



منبع