منبع تصویر
18. @tach_clothing را تچ کنید
اکانت Everlane هیچ کمبودی در تصاویر زیبای محصول ندارد، اما عکسهایی از مشتریانی که لباسهایش را پوشیدهاند، عکاسی الهامبخش از سفر، و نکاتی در مورد غذا و مقاصد هنری در سرتاسر جهان را نشان میدهد و به مخاطبان تجربهای کامل را در نمایهاش ارائه میدهد.
منبع تصویر
27. سانتوس از مونیکا @santosbymonica
منبع تصویر
23. زارا @zara
> Bode به خاطر ژاکتهای لحافدار و لباسهای بینظیر خود شناخته شده است. در اینستاگرام، ویدیوهایی را به اشتراک میگذارد که در آنها پیشینه و الهامبخش مجموعههایش توضیح داده میشود و به دنبالکنندگان بینشی درباره برند، ارزشهای آن و آنچه که نشان میدهد، میدهد.
22. Teva @teva
سندی لیانگ به دلیل ایجاد نسخه های منحصر به فرد از منگنه های روزمره به خوبی شناخته شده است. در اینستاگرام، این برند لوکبوکهایی را برای لباسها و لوازم جانبی خود به اشتراک میگذارد و به دنبالکنندگان الهام میدهد که چگونه و چگونه محصولاتش را بپوشند. تصویر زیر یک لوکبوک است که نشان میدهد هنگام ملاقات با دوستان چه بپوشیم.
زارا با تقلید از بازاریابی برندهای لوکس نامی برای خود دست و پا کرده است و فید اینستاگرام آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. حساب کاربری آن شبیه یک مجله شیک به نظر می رسد، با عکس های سرمقاله حرفه ای از سبک های مختلف لباسش.
منبع تصویر
25. Madewell @madewell
فید اینستاگرام برای برند سوئدی پوشاک فضای باز Fjällräven کمتر در مورد محصولات آن است و بیشتر در مورد روح ماجراجویی است که تقریباً 60 سال است که این شرکت را تعریف کرده است.
رویکرد House of Sunny به اینستاگرام ارزش تکرار دارد زیرا تضمین می کند که دنبال کنندگان همیشه منبعی برای الهام برای استفاده از محصولات آن دارند. این به طور خاص توجه را به فرصتهای استایل با یک برجسته داستان دائمی به نام «As Seen On» جلب میکند، جایی که افراد میتوانند روی یک سری UGC کلیک کنند تا راههای منحصربهفردی برای استایل دادن به لباسهای آن پیدا کنند.
>Tach از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای هیجان انگیز پشت صحنه استفاده می کند. تصویر زیر نگاهی اجمالی به صفحات خط آن است که معمولاً فقط به عنوان ابزار فروش برای ارائه محصولات به خریداران استفاده می شود. به تماشاگران اجازه داده می شود تا فعالیت های پشت صحنه آن را انجام دهند که می تواند هیجان انگیز باشد.
منبع تصویر
26. The Row @therow
پیمایش در فید اینستاگرام Aerie مانند یک استراحت در ساحل استوایی است. برند لباس زیر زنانه و مایو به دلیل تعهدش به عکسهای روتوش نشده در تبلیغات چاپی خود مورد تحسین قرار گرفته است و این تلاش را در اینستاگرام خود ادامه میدهد و تصویری منسجم از برند ایجاد میکند.
این برند غولپیکر ورزشی مشتاقانه از محتوای ویدیویی استقبال کرده است و به طور منظم کلیپهایی را با 263 میلیون دنبالکننده خود به اشتراک میگذارد. فید آن ترکیبی انگیزشی از ورزشکاران حرفهای و افراد روزمره را نشان میدهد که مستقیماً با مأموریت برند آن که نایک برای همه است هماهنگ است.
7. پشم پالوما @palomawool
خرده فروش آنلاین مد بریتانیایی ASOS فید خود را به طور مرتب با ویژگی های محصول رنگارنگ و جسورانه به روز می کند. این برنامه با استراتژی اینستاگرام اول ویدیویی متمایز است و به ندرت عکسهای ثابت را به اشتراک میگذارد و به دنبالکنندگان اجازه میدهد تا با محتوا تعامل داشته باشند.
14. Aerie @aerie
آیلین فیشر بر مواد با کیفیت و فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست در اینستاگرام تأکید می کند و با ورود به نمایه آن، شما را به سه پست پین شده می رساند که چرخه عمر محصولاتی را که استفاده می کند و چگونگی حمایت از پایداری را نشان می دهد.
12. سندی لیانگ @sandyliang
تلفر یک برند لوکس است که به خاطر کیف و لباس هایش شناخته شده است. مانند بسیاری از برندهای موجود در لیست، از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به محصولات خود همراه با عکسها، ویدیوها و محتوای تولید شده توسط کاربران با کیفیت بالا استفاده میکند.
منبع تصویر
16. Aime Leon Dore @aimeleondore
بین عکسهایی که با دقت انتخاب شدهاند، تبلیغات هدفمند ماهرانه، و پذیرش قاطعانه از استوریهای اینستاگرام، هیچ صنعت B2C دیگری مانند صنعت زیبایی و پوشاک در اینستاگرام پیشرفت نکرده است.

منبع تصویر
11. آیلین فیشر @eileenfisherny
منبع تصویر
> 19. فسیل @fossil
برند پوشاک Madewell به سبکهای آرام و کلاسیک خود معروف است و اینستاگرام آن به وضوح این زیباییشناسی را منعکس میکند. با تصاویر آفتابی روشن از آخرین محصولات و همکاری های خود، خوراک آن برای عاشقان مد لذت می برد.
برخی از بهترین برندهای پوشاک در اینستاگرام استاد تعامل با مصرف کننده هستند و مشاغل از هر صنعتی می توانند چیزی از این فیدهای الهام بخش بیاموزند. در این پست، ما فهرستی از 30 برند لباس – چه بزرگ و چه کوچک – گردآوری کردهایم. برای آشنایی عمیق تر با نحوه ایجاد حضور در اینستاگرام، راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام ما را بررسی کنید.
30 مورد از بهترین برندهای پوشاک برای دنبال کردن در اینستاگرام
1. تلفر @telfar
اگر از عکس های اقلام منظم خوشتان می آید، اینستاگرام فسیل برای شما مناسب است. برند لوازم جانبی غذا، مد، و افراد مشهوری مانند جیمز فلپس را مدیریت میکند و اگر بازیگر مورد علاقهشان را بشناسد، هیجان را در بینندگان ایجاد میکند.
20. Everlane @everlane
منبع تصویر
10. خانه آفتابی @houseofsunny
فید Anthropologie با تصاویر رنگارنگ از سبکهای درخشان و طرحدار خود، الهامبخشی بصری است.
اغلب از اینستاگرام برای اطلاعیههای ذخیرهسازی مجدد استفاده میکند تا فالوورهایش بدانند چه زمانی محصولات مورد علاقهشان برای خرید دوباره در دسترس است. انجام این کار همچنین به جذب فالوورهای بیشتر به این پلتفرم کمک می کند، زیرا مردم اینستاگرام را راهی برای دریافت به روزترین اطلاعات در مورد برند مورد علاقه خود می بینند.
منبع تصویر
2. J.Crew @jcrew
منبع تصویر
13. Asos @asos
منبع تصویر
8. کیت اسپید @katespadeny
Aime Leon Dore اعلامیههای محصول را در ویدیوهایی به اشتراک میگذارد که با کاربرد مورد نظر محصول مطابقت دارد. به عنوان مثال، ویدیوی زیر یک همکاری آتی با Woolrich را اعلام میکند، برندی که به دلیل ماندگاری مشهور است. این ویدئو مدل هایی را در فعالیت هایی نشان می دهد که ممکن است باعث فرسودگی و پارگی محصولات روزمره شوند، اما نه مدل هایی از همکاری Aime Leon Dore x Woolrich.
17. Lisa Says Gah @lisasaysgah
شبکه اینستاگرام Santos by Monica چشم نواز است زیرا هر پست از طرح رنگی یکسانی استفاده می کند و یک تجربه مرور لذت بخش ایجاد می کند، هویت یک برند منسجم ایجاد می کند و به مردم کمک می کند تا برند را برای طرح های رنگی و رنگ های خاص خود تشخیص دهند.
هرموزا از یکی از ویژگی های تاثیرگذار بومی اینستاگرام استفاده می کند – پست های قابل خرید و ویترین فروشگاه. هر پست دارای یک CTA «مشاهده فروشگاه» است و با کلیک کردن بر روی آن، مخاطبان به ویترین فروشگاه اینستاگرام هدایت میشوند که در آن میتوانند محصولات بیشتری را کشف کنند یا حتی بدون خروج از برنامه خرید کنند.
منبع تصویر
24. Fjällräven @fjallravenofficial
منبع تصویر
> 21. Bode @bode
اینستاگرام کیت اسپید علیرغم اینکه یک برچسب شناخته شده است، دارای یک تماس شخصی متمایز است که آن را از برندهای مشابه متمایز می کند. نمایه آن شامل عکسهای لباس، عکسهایی از اطراف نیویورک، و عکسهایی از پشت صحنه فرآیند طراحی در استودیو کیت اسپید است.
9. هرموزا @the_hermoza
منبع تصویر
5. BRKLN Bloke @brklynbloke
>در تصویر زیر، پالوما وول چرخ فلکی از عکسها را به اشتراک میگذارد که به مخاطبان روشهای مختلف پوشیدن یکی از محصولات خود، کمربند چند حالته برلین را نشان میدهد. این به پوشندگان و مخاطبان الهام بخش برای نحوه استفاده از محصول می دهد و همچنین می تواند الهام بخش خرید جدیدی باشد اگر شخصی سبکی را که دوست دارد ببیند.
J.Crew بر هنر جذب فالوور در اینستاگرام مسلط است. فید پر جنب و جوش آن، از طریق استوری های به روز رسانی روزانه، اعلان های محصول درون فید، یا inspo سبک، به دنبال کنندگان الهام می بخشد.
3. Anthropologie @anthropologie
منبع تصویر
6.Nike @nike
منبع تصویر
4. جمعی دوست دختر @girlfriend
Brkln Bloke یک برند پوشاک خیابانی مستقر در بروکلین است که در هنر اشتراکگذاری محصولات خود در طبیعت تسلط یافته است و به دنبالکنندگان کمک میکند تا برای خریدهای خود الهام بخش باشند.
منبع تصویر
15. زیران @theziran
فید اینستاگرام Teva گواه این است که میتوانید برند خود را بهروزرسانی مدرن ارائه دهید بدون اینکه روحیه آنچه شما را در وهله اول موفق کرده است از دست بدهید. فید آن شامل محتوای تولید شده توسط کاربر از کفشهایش در عکسهای محصول وحشی و شیک است که سبکهای جدید را برجسته میکند.
منبع تصویر
28. کارهارت WIP @carharttwip
Ziran تکنیک های چینی باستان، مد لوکس و شیوه های پایدار را برای ایجاد برند لباس خود ادغام می کند. در اینستاگرام، محتوای پشت صحنه در مورد چگونگی پیدایش برند، به افراد نگاهی اجمالی به افراد و فرآیندهایی میدهد که برند مورد علاقهشان را زنده میکنند.
Carhartt Work In Progress فروش را در پروفایل اینستاگرام خود اعلام می کند، راهی ارزشمند برای اطمینان از اینکه مخاطبان مختلف شما از تبلیغات برند شما آگاه هستند. به عنوان مثال، اگر فالوورهای اینستاگرام شما در لیست پستی شما مشترک نباشند، خبرنامه شما را مبنی بر اعلام فروش دریافت نخواهند کرد، اما آن را در فید خود مشاهده خواهند کرد.
Girlfriend Collective پس از تبلیغ یک تبلیغ رایگان شلوار لی، رشد انفجاری در رسانه های اجتماعی را تجربه کرد. فید آن مشتریان را با عکاسی محصول خیره کننده از سبک های مینیمال و الگوهای خنده دار مرتبط با محصولاتش درگیر می کند.
حساب دیگری که کمتر بر روی محصولات خود و بیشتر بر الهامات بصری تمرکز میکند، The Row دارای عکسهای قدیمی از هنر، معماری و مد است – فقط گاهی اوقات تصاویر و محصولات واقعی را به اشتراک میگذارند – که در آن زیباییشناسی نام تجاری بزرگتر از چیزی است که میفروشد.