4 دلیلی که مشتریان شما فروشندگان محلی را ترجیح می دهند: چرا در خدمات SEO محلی برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید


برای جستجوی یک محصول یا ارائه دهنده خدمات محلی چه می کنید؟ موتور جستجوی خود را باز کنید و کمی تحقیق آنلاین انجام دهید؟ خوب، مشتریان شما هم همین کار را می کنند.

یک مطالعه نشان می دهد که 46 درصد از جستجوهای گوگل به دنبال فروشندگان محلی هستند. علاوه بر این، 80 درصد از جستجوهای محلی مشتریان بالقوه را به مشتریان پولی تبدیل می کنند.

بنابراین، اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود و یا مشتریان بالقوه را به فروشگاه آجری خود هدایت کنید، به یک استراتژی قوی بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی (SEO) نیاز دارید.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی همه چیز در مورد بهینه سازی وب سایت شما برای قابل مشاهده تر کردن آن برای موتورهای جستجو برای جستجوهای محلی است. این فهرست‌های محلی به مشتریان اجازه می‌دهد تا مشاغل و خدمات نزدیک منطقه خود را کشف کنند. در نهایت، هدف اصلی سئوی محلی این است که وب سایت شما را در بالای بسته محلی در نتایج جستجو به نمایش بگذارد.

استراتژی های سئوی محلی عبارتند از:

ادعای یک نمایه کسب و کار Google (قبلاً نمایه Google برای کسب و کار من یا GMB)
نقل قول های محلی
انجام تحقیقات محلی برای کلمات کلیدی
بهینه سازی محتوای روی صفحه طبق جستجوی محلی
اضافه شدن نشانه گذاری طرح کسب و کار محلی

چرا مشتریان به ارائه دهندگان خدمات سئوی محلی اعتماد دارند؟

چهار دلیل اصلی وجود دارد که مشتریان ترجیح می دهند با یک ارائه دهنده خدمات محلی یا یک آژانس بازاریابی محلی در شهر خود کار کنند.

1. آنها می توانند چهره به چهره ملاقات کنند

برخی از مشتریان اگر پس از جستجو در گوگل بدانند محل فروشگاه در نزدیکی آنهاست، ترجیح می دهند به صورت آفلاین خرید کنند. علاوه بر این، خرید آفلاین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از مشاوره متخصصان حرفه‌ای استفاده کنند و بسیاری از فروشگاه‌ها نیز نیازهای سفارشی خریداران را برآورده می‌کنند.

هنگام ملاقات حضوری، خریداران می‌توانند نیازهای خود را به شیوه‌ای بهتر توضیح دهند و تمرکز بر سئوی محلی را برای گسترش دسترسی مخاطبان به کسب‌وکار محلی‌تان مهم می‌سازد.

2. تجربه بد با شرکت های برون سپاری

دانستن کیفیت یک محصول یا خدمات در حین جستجوی آنلاین دشوار است، که می تواند سطح ناامیدی مشتریان را افزایش دهد. امکان دریافت اطلاعات تماس فروشگاه‌ها در یک مکان نزدیک به مشتریان این امکان را می‌دهد تا شخصاً از فروشگاه شما بازدید کنند، با نمایندگان فروش صحبت کنند، در مورد خدمات شما با جزئیات اطلاعات کسب کنند. با در دست داشتن این اطلاعات، مشتریان به احتمال زیاد از خدمات شما استفاده می کنند یا محصولات شما را خریداری می کنند.

با این حال، استخدام خدمات نامرغوب از یک شرکت برون مرزی خطراتی دارد. اما، اگر شما استراتژیک برون سپاری توسعه وب، فواید زیادی دارد.

از آنجایی که وب سایت شما چهره کسب و کار شما است، اگر از طریق سئوی محلی شروع به جذب ترافیک در وب سایت خود کنید، وب سایت شما باید مشتریان بالقوه را متقاعد کند که برای شروع فروش به فروشگاه به صورت آفلاین مراجعه کنند.

علاوه بر این، بدون گزینه بازدید شخصی از یک فروشگاه، برخی از شرکت های آنلاین فریبنده فرصت عالی برای فریب مشتریان را دارند. طبق یک مطالعه، فعالیت های تجارت الکترونیک تقلبی پیشی گرفته است 20 میلیارد دلار در سال 2021که حدود 18 درصد بیشتر از سال قبل است.

3. در مواقع اضطراری کمک بگیرید

اگر به دارو یا مراقبت پزشکی فوری نیاز داشته باشید، چه؟ یا مواد غذایی تمام شده و در آخرین لحظه به چیزی نیاز دارید؟ خریداران اغلب با این نوع شرایط اضطراری مواجه می شوند و برای برآوردن نیازهای خود به مشاغل محلی متکی هستند. ایجاد یک حضور قوی در سئوی محلی به صورت آنلاین می تواند به برند شما کمک کند تا در زمانی که بیشتر به شما نیاز دارند به مشتریان خدمت کند. این یک فرصت عالی برای شماست تا اعتماد آنها را جلب کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

4. رشد اقتصاد محلی و مشارکت جامعه

خرید محلی یک راه حل برد-برد هم برای فروشگاه ها و هم برای خریداران است. ساکنان می توانند از مشاغل در منطقه خود حمایت کنند و در عین حال اقتصاد محلی را تقویت کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید برند شما به شهر اصلی خود افتخار کند، سرمایه‌گذاری در سئوی محلی را شروع کنید تا مخاطبان محلی را جذب کنید.

ابتدا به مشتریان خود اجازه دهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه شما و فاصله آن با خانه هایشان داشته باشند. مطمئناً هنگامی که مشتریان شروع به نزدیک شدن به فروشگاه شما می کنند، شما مسئول پرورش آنها با رسیدگی به نیازهای آنها هستید. اما در ابتدا، بیشتر کسب‌وکارها سئوی محلی را برای کمک به ایجاد شهرت در منطقه نزدیک خود پیاده‌سازی می‌کنند.

افزایش جستجوی «نزدیک من» و «نزدیک» جستجوهای نوع

رشد بیش از 150 درصد در مشتریانی یافت می‌شود که «اکنون نزدیک من» را در موتور جستجو تایپ می‌کنند.

مطابق با Think With Google، 76 درصد کاربران به دنبال چیزی در این نزدیکی هستند و در همان روز از فروشگاه بازدید می کنند. فروشگاه های آجری وجود دارند که می ترسند توسط خرده فروشان آنلاین مورد ضرب و شتم قرار گیرند. با این حال، برخی از مصرف کنندگان به محصولاتی نیاز دارند که نمی توان آنها را فوراً به صورت آنلاین خریداری کرد.

مردم چنین انواع فناوری جستجوی “نزدیک من” و “نزدیک” را اقتباس کرده اند. به عنوان مثال، مشتریان می توانند کد پین خود را در نوار جستجو تایپ کنند تا نزدیکترین فروشگاه را در نزدیکی محل خود قرار دهند. بنابراین «نزدیک من» نه تنها برای یافتن یک مکان خاص، بلکه، یک مکان خاص در یک منطقه خاص در یک زمان معین است.

نتیجه سرویس های محلی گوگل

مزایای سئوی محلی چیست؟

حضور دیجیتال مزایای بی پایانی دارد. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد:

1. دید در طاقچه خود را افزایش دهید

سئوی محلی یک مزیت غیرقابل انکار است زیرا می تواند دید در یک جایگاه خاص را بهبود بخشد. اگر وب سایت شما در لیست محلی جستجوهای Google ظاهر شود، مشتریان محلی که واقعاً به خدمات شما علاقه مند هستند به کسب و کار شما نزدیک می شوند. علاوه بر این، آنها به دنبال همان خدماتی هستند که شما ارائه می دهید. بنابراین، شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به درستی نقاط درد را نشان می دهد.

با توجه به فوربس، پنج نتیجه برتر گوگل دریافت می کنند 67.6 درصد از کلیک ها. این بدان معناست که اگر استراتژی های سئوی محلی را به درستی در وب سایت خود اعمال کنید، شانس شما برای حضور در پنج موقعیت برتر افزایش می یابد.

خدمات نظافت منزل نتیجه سرویس

2. ترافیک مربوطه را دریافت کنید

این دغدغه اصلی همه مشاغل است و سئوی محلی می تواند این روند را آسان تر کند. برای رسیدن به این هدف، با ایجاد نمایه کسب‌وکار Google خود، ثبت کسب‌وکار خود در فهرست‌های مختلف کسب‌وکار محلی، افزودن صفحه فرود محلی خود شروع کنید و آماده دریافت تمام ترافیک مرتبطی هستید که می‌توانستید تصور کنید.

با این حال، مهم است که همیشه اطلاعات دقیق شرکت خود را ارائه دهید. برای ارتقای موقعیت خود در موتور جستجو، باید نام کسب و کار، اطلاعات تماس، آدرس و سایر جزئیات را به دقت ارائه کنید.

اگر کسب و کار محلی شما منطقه محلی را هدف قرار نمی دهد، فرصت ها را از دست می دهید زیرا بسیاری از مشتریان به دنبال فروشگاه هایی در شعاع پنج مایلی هستند.

3. یک کمپین بازاریابی قوی ایجاد کنید

با سئوی محلی، شما در حال حاضر پارامترهای هدف خود را محدود می کنید. این دلیل دیگری برای انتخاب سئوی محلی است، زیرا کمپین بازاریابی شما را آسان تر می کند. علاوه بر این، مهم نیست که کدام نوع استراتژی بازاریابی را انتخاب می کنید، هدف قرار دادن یک منطقه خاص به دلیل پوشش کمتر، هزینه شما را کاهش می دهد.

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین و آفلاین به شما کمک می کند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنید. هر شهر مجموعه ای از انتظارات خاص خود را دارد، که ارزش آن را دارد که در مورد نیازهای مشتریان تحقیق کنید و آن را در تجارت خود پیاده سازی کنید.

نکات سئوی محلی

سئوی محلی دیگر یک گزینه نیست. برای هر کسب و کار کوچکی ضروری است، به خصوص اگر یکی از اهداف شما کسب رتبه بالای گوگل باشد. برای دستیابی به یک رتبه خوب در جستجوی محلی، چند نکته برتر SEO را در زیر به اشتراک گذاشته ایم:

1. تحقیق کلمات کلیدی برای SEO محلی

اگر کمی در مورد سئو اطلاعات داشته باشید، ممکن است بدانید که تحقیق کلمات کلیدی چیست. کلمات کلیدی عباراتی هستند که مشتریان برای یافتن اطلاعات مرتبط در عبارت جستجو تایپ می کنند. برای مثال،

بهترین دندانپزشک نزدیک من
شراب فروشی های محلی در نزدیکی من

تعریف کلمات کلیدی هدف جستجوی مشتریان شما، سایر خدمات در منطقه مشابه شما را برجسته می کند. کارشناسان سئو همیشه استفاده از Google Keyword Planner را برای شناخت کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار که بیشتر توسط مخاطبان جستجو می شوند، پیشنهاد می کنند. با استفاده از چنین ابزاری، می توانید از جستجوی کلمه کلیدی ماهانه برای تعیین تغییرات فصلی در کسب و کار خود نیز استفاده کنید.

2. وبلاگ نویسی

هنگام انتخاب موضوعات وبلاگ، انتخابگر باشید و در هنگام نوشتن وبلاگ هرگز در مورد محصولات یا خدمات خود جانبدارانه نمانید. در عوض، باید اطلاعات مرتبط و ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید و به آنها کمک کنید تا گزینه های خود را کشف کنند.

باور کنید یا نه، فقط غول های صنعت نیستند که وبلاگ می نویسند. حتی استارت‌آپ‌های محلی نیز با طراحی خوب وب‌سایت‌هایشان از مزایایی برخوردار می‌شوند. بنابراین ساخت یک وب سایت خلاق بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی محلی است. بنابراین اگر برای اجرای این استراتژی ها به کمک نیاز دارید، همیشه می توانید از کارشناسان برای سئوی محلی کمک بگیرید تا از مزایای کامل مرتبط با آن بهره مند شوید.

3. همیشه جستجوهای موبایل را در نظر بگیرید

از آنجایی که گوشی های هوشمند اکنون به بخشی از زندگی تبدیل شده اند، طبیعی است که مشتریان شما با استفاده از تلفن همراه به دنبال خدمات باشند. طبق مطالعه انجام شده توسط Uberall، 82 درصد مشتریان از دستگاه های تلفن همراه خود برای انجام جستجوهای “نزدیک به من” استفاده می کنند. بنابراین، بهتر است یک وب سایت سازگار با موبایل ایجاد کنید تا مشتریان در دریافت اطلاعات مورد نیاز خود با مشکل مواجه نشوند.

قدرت سئوی محلی را باز کنید

سئوی محلی می تواند با جلب توجه مخاطبان مرتبط، نیازهای کسب و کار شما را تقویت کند. پارامترهای مختلفی برای سئوی محلی وجود دارد و بیشتر از شناسایی موقعیت مکانی شما است. با ایجاد نقل قول های بیشتر برای کسب و کار خود، وب سایت خود را به صورت محلی قابل مشاهده تر می کنید، مشتریان محلی را به فروشگاه آجر و ملات خود جذب می کنید و ترافیک را به سمت کسب و کار آنلاین خود هدایت می کنید.





منبع