5 تکنیک برای ادغام بازاریابی ایمیلی با سئو


ممکن است ایمیل ها مانند یک ابزار بازاریابی کهنه و فراموش شده به نظر برسند. با این حال، به طور شگفت انگیزی، آنها همچنان پر استفاده ترین ابزار بازاریابی توسط مشاغل هستند. تحقیقات بیان می کند که حداقل 29 درصد از بازاریابان بازاریابی ایمیلی را موثرترین کانال می دانند.

از طرف دیگر، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، یک تکنیک پیشرفته است که برای همه استراتژی های بازاریابی مفید است. هم بازاریابی ایمیلی و هم سئو دو هدف اصلی دارند: ایجاد آگاهی از برند و ترافیک رو به رشد. هنگامی که با هم ترکیب شوند، تأثیر یک کمپین بازاریابی می تواند برای شرکت بسیار مهم تر باشد.

4 دلیل برای ترکیب سئو با بازاریابی ایمیلی

سئو را با ایمیل مارکتینگ ترکیب کنید
منبع

سئو تکنیکی برای بهبود است کیفیت و تعداد ترافیک به صفحات وب شما به طوری که آنها در بالاترین رتبه های نتایج جستجو قرار گیرند. بازاریابی ایمیلی تکنیکی است که ماهیت تجاری و در عین حال شخصی دارد. هدف این است که مشتریان بالقوه / فعلی را در جریان توسعه شرکت و خدمات مرتبط با آن نگه دارید.

هر دو تکنیک بازاریابی مقرون به صرفه هستند و مخاطبان هدف را به سمت محتوای مورد نظر هدایت می کنند. صفحات فروش کسب و کارها زمانی که به سئو و بازاریابی ایمیلی اجازه انجام کار خود را می دهند، تبدیل (خرید) بیشتری را مشاهده می کنند. شما می توانید جذاب ترین محتوا را منتشر کنید، اما صفحه فرود شما بدون ترافیک به خوبی هیچ چیز نیست. بنابراین، در تلاش برای کسب رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) نباید سئو و بازاریابی ایمیلی را نادیده گرفت.

1. ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

این قابل درک است که موتورهای جستجو به هر نقطه ای بیندیشند چهار روز تا شش ماه برای خزیدن و فهرست بندی محتوای خود. بنابراین، انتظار برای بررسی موقعیت ها در SERP ها می تواند طولانی باشد. ترفند معروفی که می توان در اینجا به کار برد، تبلیغ پست ها، وبلاگ ها و مقالات خود از طریق ایمیل است.

هم سئو و هم بازاریابی ایمیلی به شدت به ترافیک متکی هستند. با ایمیل مارکتینگ، می توانید مطمئن باشید رانندگی با ترافیک با کیفیت به صفحات فرود اصلی شما از آنجایی که بازاریابی ایمیلی پایگاه ثابتی از مشتریان علاقه مند دارد، نرخ خوانندگان ثابتی در محتوای خود خواهید داشت. با اشتراک گذاری محتوای به روز شده از طریق ایمیل، خوانندگان را تقویت می کنید که لازم است.

2. تعداد مشترکین را افزایش دهید

با ایمیل مارکتینگ، تعداد مشخصی از افراد وفادار به برند شما خواهید داشت. با این حال، همیشه فضا برای بیشتر وجود دارد. هنگامی که SEO را با بازاریابی ایمیلی ترکیب می کنید، با بازدیدکنندگان بیشتری تماس می گیرید تا در خبرنامه خود ثبت نام کنند. از طریق این، شما می توانید به سرعت دستیابی به معیارها شما برای ابتکارات بازاریابی ایمیلی خود تنظیم کرده اید.

3. نرخ پرش را کاهش دهید

با بازاریابی مداوم ایمیلی، شبکه خوانندگان علاقه مند شما همچنان در حال رشد است. این افراد زمانی که با نوع محتوا و سبک نوشتن شما آشنا شوند زمان بیشتری را در وبلاگ شما صرف می کنند.

بیشتر از بازدیدکنندگان از طریق کانال های ارگانیک، مشترکین شما برای مدت طولانی در صفحه شما خواهند ماند. در نهایت با ایجاد لیست مشترکین، نرخ پرش کمتری را مشاهده خواهید کرد. پس از برداشتن گام‌های پیشگیرانه از طریق خبرنامه، می‌توانید نرخ پرش بهینه را حفظ کنید.

4. استراتژی های محتوای هدفمند ایجاد کنید

هنگامی که شروع به اشتراک گذاری محتوای خود در ایمیل می کنید، داده های تحلیلی به شما کمک می کند تا نوع آن را بفهمید محتوایی که طنین انداز است با مخاطبان خود سپس، بسته به نرخ کلیک و باز شدن خبرنامه ها، می توانید محتوایی را در وب سایت خود تولید کنید که بدون شکست به هدف برسد. با استفاده از این داده ها، استراتژی های محتوایی ایجاد کنید که همیشه موفق باشند.

بهترین جایگزین برای صفحات اصلی

هنگام تنظیم یک استراتژی بازاریابی ایمیلی، اغلب با عباراتی مانند صفحه فرود، سازنده قیف فروش و صفحه فروش مواجه می شوید. اینها اجزای مورد نیاز برای ساختن هستند صفحه فرود موفق. صفحه فرود و سازنده قیف فروش رایج در بازار، صفحه اصلی است.

با این حال، با تمرکز بر محتوای بازاریابی ایمیلی خیره کننده و طراحی محور و صفحه فروش بسیار موثر، Flodesk، از سوی دیگر، در حال رشد به یکی از سریع ترین پلت فرم های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر است.

جایگزین های دیگری نیز وجود دارد که به همان اندازه و اغلب قوی تر هستند.

چند تا از جایگزین های صفحه اصلی مورد علاقه Flodesk در بازار عبارتند از:

1. MailChimp

MailChimp یکی دیگر از پلتفرم های محبوب است که بازاریابی ایمیلی را خودکار می کند. دائماً داده ها را تجزیه و تحلیل می کند تا توصیه هایی برای محتوای بهتر و هدفمندتر ارائه دهد. MailChimp در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم های بازاریابی ایمیلی در بازار است.

2. HubSpot

HubSpot نامی شناخته شده در فضای دیجیتال مارکتینگ است. این یک پلت فرم بازاریابی همه کاره است که صفحات فرود و قیف های فروش را در کوتاه ترین زمان توسعه می دهد. تمرکز HubSpot به ویژه بر افزایش سرنخ ها و تبدیل ها است. پس از راه اندازی HubSpot، لازم نیست نگران بازاریابی ایمیلی و سئو باشید.

3. بازگرداندن

Unbounce صفحات فرود را برای وب سایت ها تولید می کند و برای مشاغل در هر اندازه مناسب است. این با یک کتابخانه عظیم از الگوهای صفحه فرود آزمایش شده و آزمایش شده ارائه می شود. می توان آن را با سیستم عامل های اصلی امروزی ادغام کرد و برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است. شما می توانید به مدت 14 روز به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید و سپس در صورت رضایت یکی از طرح های آن را انتخاب کنید.

4. GetResponse

GetResponse یک نرم افزار بازاریابی همه کاره است که در سال 1998 تأسیس شده است. صفحات فرود/فروش را ایجاد می کند، ایمیل می فرستد و بازاریابی را خودکار می کند. همچنین دارای یک سازنده وبینار است، یک ویژگی جالب که باید در طول برنامه سه روزه رایگان آن را امتحان کنید. یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد استفاده از GetResponse خدمات مشتری آن است که به سرعت پاسخ می دهد و به چندین زبان به طور یکپارچه پاسخ می دهد.

5 تکنیک برای ادغام سئو با بازاریابی ایمیلی

1. فهرست ایمیل خود را بخش بندی کنید

انفجارهای ایمیل عمومی «عمومی» و غیر جالب هستند. اگر ایمیل‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌کنید که به جمعیت‌های مختلف می‌رسند، به احتمال زیاد توجه مشتریان لیست پستی خود را به خود جلب خواهید کرد. مشترکین خود را بر اساس علایقشان گروه بندی کنید و بازدهی موفقیت آمیزی را در تلاش های سئو و بازاریابی ایمیلی خود مشاهده کنید.

با تقسیم بندی، نرخ باز شدن و کلیک ایمیل ها را نیز افزایش می دهید. زمان کافی را صرف جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان خود کنید و بر اساس آن گروه ایجاد کنید. یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی مانند فلودسک می تواند کل این فرآیند را خودکار کند و در وقت شما صرفه جویی کند. شما در حال افزایش فروش و رتبه بندی خود با مدیریت محتوایی هستید که به شخصیت های مختلف خریداران پاسخ می دهد.

2. پیوندها را در ایمیل های خود قرار دهید

در ایمیل های تبلیغاتی که برای مشترکین خود ارسال می کنید عاقل باشید. علاوه بر اطلاع رسانی به آنها در مورد پیشنهادات شرکت خود، محتوای SEO را نیز اضافه کنید که آنها را به لینک های دیگر هدایت می کند. هدف شما این است که از طریق خبرنامه ها مشترکین بیشتری را به وب سایت اصلی خود جذب کنید. بررسی کنید که قرارگیری متون پیوند داده شده صحیح باشد و با رنگ دیگری ترجیحا قرمز برجسته شده باشد تا فورا توجه آنها را جلب کند.

علاوه بر این، از فراخوان های نوآورانه برای اقدام (CTA) استفاده کنید که حس FOMO را در خوانندگان شما القا می کند. برای مشاهده میزان موفقیت استراتژی فعلی و اینکه آیا خوانندگان روی پیوندها کلیک می کنند، از ابزار بررسی ترافیک وب استفاده کنید. سرانجام، آنچه را که قول داده اید عمل کنید با قرار دادن صحیح لینک ها

3. گنجاندن CTA در ایمیل های خود را از دست ندهید

تمام محتوای تبلیغاتی در ایمیل ها باید دارای CTA باشند. CTA ها اقداماتی هستند که خوانندگان انجام می دهند و برای کسب و کار شما مفید هستند. از مشتریان خود بخواهید ثبت نام کنند، فرمی را پر کنند، از وب سایت بازدید کنند یا هر اقدام دیگری را انجام دهند کمپین بازاریابی شما را تقویت می کند.

تاکتیک های فروش نوآورانه را به کار بگیرید – مشتریان خود را متقاعد کنید این پیشنهاد برای آنها نیز مفید است. CTA خود را به گونه ای قرار دهید که قابل رویت و در جای مناسب قرار گیرد. آنها منجر به تبدیل بیشتر می شوند. بنابراین، ارائه ارزش برای مشترکین شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

4. از خوانندگان خود بخواهید که محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند

قابل بحث است که آیا رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر سئو تاثیر می گذارند، اما این تکنیک است ساده و تاثیرگذار. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه های اشتراک گذاری را در پست های خود بگنجانید تا خوانندگان بتوانند تنها با یک کلیک آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. هر چه تعداد اشتراک‌گذاری‌ها در شبکه‌های اجتماعی بیشتر باشد، جایگاه بالاتری در نتایج موتورهای جستجو خواهد داشت.

اکثر خدمات اتوماسیون ایمیل که صفحات فرود و وب را می سازند به طور خودکار دکمه های اشتراک گذاری را روی پست ها اعمال می کنند. بنابراین اشتراک گذاری را آسان کنید و اگر نتایج مطلوبی را در تبدیل مشاهده نکردید، همچنان در حال بهبود آگاهی از برند هستید. در هر صورت، اینطور است یک وضعیت برد-برد برای برند شما

5. از ابزارهای تحلیلی برای خبرنامه های خود استفاده کنید

ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics می توانند سئو را در کمپین بازاریابی ایمیلی شما تقویت کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به ابزار اجازه دهید محتوای شما را مرور کند و بهترین موضوعات را به شما نشان دهد. اینها موضوعاتی هستند که خوانندگان شما از آنها استفاده کرده اند علاقه شدید که در.

آن مقالات و منابع را در پنج نقطه برتر در SERPها پیدا کنید و از محتوای مرتبط بیشتری در ایمیل های خود استفاده کنید. از آنجایی که حقایقی از شما پشتیبانی می‌کند، خود را آماده کنید تا نرخ کلیک و باز کردن بالاتر و تبدیل‌های بیشتر را ببینید. زودتر از آن که بدانید، محتوای شما دارای یک ترکیبی عالی از بازاریابی ایمیلی و سئو.

بازاریابی ایمیلی و سئو: تطبیقی ​​ساخته شده در فضای مجازی

برای ادغام سئو و بازاریابی ایمیلی، لازم نیست خون، عرق و اشک خود را بریزید، بلکه به تحقیقات مبتنی بر داده تکیه کنید. با ترکیب هر دو کانال، شما SERP ها را تقویت کرده و آگاهی از برند را ایجاد می کنید. به عنوان یک بازاریاب، آیا این هدف نهایی نیست؟





منبع