بنابراین شماره یک، سعی کنید از ایدههای محتوای تکرارشونده حمایت کنید. بنابراین زمانی که در فرآیند ایدهپردازی ایدههایی را ارائه میکنید، سعی کنید به دنبال ایدههایی باشید که بتوانید بارها و بارها تکرار کنید. بنابراین، به عنوان مثال، آیا می توانید برخی از داده های جدید را برای سال 2022 و سپس برای 2023 وصل کنید؟ آیا می توانید به جای داشتن یک کمپین که نقطه شروع و پایان ثابتی دارد، اطلاعات جدید، برخی حقایق جدید را در آنجا قرار دهید؟ اگر نقطه شروع و پایان ثابتی دارید، پس از رسیدن به نقطه پایان، نمیتوانید به گسترش خود ادامه دهید. نتایجی که قرار است از آن محتوا به دست آورید از نظر زمان کاملاً محدود است. در حالی که اگر بتوانید آن محتوا را بارها و بارها ادامه دهید و آن را با ایدههای جدید، دادههای جدید و نقاط داده جدید به روز کنید، میتوانید آن را بهروزرسانی کنید، به دریافت لینکها ادامه دهید و به جای تکیه بر آن، از آن محتوا بیشتر بهره ببرید. هر بار محتوای جدید بسازید.
با ورود به سال 2023، چندین کسب و کار به دلیل افزایش هزینه ها تحت فشار هستند. مشتریان به طور همزمان برای مقابله با هزینه های زندگی خود با مشکل مواجه هستند که به نوبه خود بر شرکت ها و محصولاتی که می توانند بفروشند تأثیر می گذارد، بنابراین آژانس ها و تیم های داخلی تحت فشار بیشتری قرار می گیرند تا نتایج بیشتری را با بودجه محدود دریافت کنند.
پس همین است. این پنج راه برای به دست آوردن بیشتر از کمتر با لینک بیلدینگ است. همانطور که به دورانی می رویم که کسب و کارها در مورد بودجه خود کمی حساس تر هستند و ممکن است کمی بیشتر فشار بیاورند، فکر کردن به آنها واقعاً بسیار مهم خواهد بود. و حتی وقتی از رکود خارج میشویم و اوضاع دوباره خوب پیش میرود، اینها هنوز چیزهای خوبی هستند که باید به آنها فکر کرد. هیچ ذینفعی ناراضی نخواهد بود اگر بخواهید از کمترین بودجه بیشتر به دست آورید.
سلام، طرفداران Moz. به جمعه تخته سفید خوش آمدید. من پدی موگان هستم. من مدیرعامل آیرا هستم. امروز قصد داریم در مورد لینک بیلدینگ صحبت کنیم و در مورد پنج تاکتیک صحبت خواهیم کرد که با استفاده از لینک بیلدینگ شما از کمتر استفاده کنید. قبل از اینکه به آنها بپردازیم، میخواهم زمینهای را در مورد معنای بیشتر از کمتر تعریف کنم.
شماره دو، از انتشار محتوا دست برندارید. ما این را بسیار زیاد می بینیم. بنابراین، 25 درصد از سئوکاران بارها و بارها به محتوا دسترسی پیدا می کنند، و 75 درصد از آنها پس از دریافت چند لینک، محتوا را پشت سر می گذارند. چیزی که معمولاً اتفاق میافتد این است که یک کمپین راهاندازی میکنید، چند لینک دریافت میکنید، سپس به سراغ بعدی میروید. این کمپینهایی که قبلاً به آنها دسترسی پیدا کردهاید، اگر میتوانید با آنها ادامه دهید، اگر کار میکنند، فقط به تبلیغات خود ادامه دهید، زیرا در حالی که محتوای جدید میسازید و کمپینهای بیشتری راهاندازی میکنید، میتوانید به لینکهای قدیمیتر ادامه دهید. محتوا را ادامه دهید و برای آن محتوا نیز به نتایجی ادامه دهید، که باز هم به این معنی است که شما از مقدار کمتری بیشتر به دست می آورید. از همان ورودیها، خروجیهای بیشتری دریافت میکنید.
3. به دنبال محتوای موجود با ارزش لینک باشید
روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!
رونویسی ویدیو
نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.
بنابراین در حال حاضر در جهان، در بریتانیا و در ایالات متحده، بسیاری از مشاغل به دلیل افزایش هزینه ها تحت فشار هستند. مشتریان برای مقابله با هزینه های زندگی خود نیز مشکل دارند، که بر شرکت ها و محصولاتی که می توانند بفروشند، تأثیر می گذارد. بنابراین آنچه در نتیجه اتفاق میافتد این است که آژانسها و تیمهای داخلی تحت فشار بیشتری قرار میگیرند تا نتایج بیشتری کسب کنند، اما شاید از بودجه کمتر، یا به دلیل نگرانی شرکتها در مورد افزایش هزینهها، بودجهها افزایش نمییابد.
در جمعه تخته سفید امروز، پدی چند تاکتیک را دنبال میکند تا با بدست آوردن بیشتر (از کمتر) در رابطه با تلاشهای ایجاد لینک شما، این نیازها را برآورده کند.
شماره چهار، من از طرفداران بزرگ اجرای ساده هستم. باز هم، واقعاً وسوسه انگیز است که به یک ایده فکر کنید و به پیچیده ترین، درخشان ترین و تعاملی ترین راه برای راه اندازی آن محتوا فکر کنید. و گاهی اوقات خوب است، این کار درستی است. اما اجازه ندهید که ذهنتان به این موضوع توجه کند، زیرا از نظر زمان، منابع و بودجه گران است. پس سعی کنید تا جایی که می توانید ساده کنید. اگر ایده خوبی دارید، می توان آن را در یک پست وبلاگ یا فقط یک گرافیک بسیار بسیار ساده یا حتی چند خط متن کوتاه با مقداری داده راه اندازی کرد. فقط به جای نگرانی در مورد منابع طراحی و توسعه، روی آن تمرکز کنید، زیرا اگر زاویه به اندازه کافی خوب باشد، همچنان لینک ها را دریافت می کند. و نیازی نیست نگران ویروسی شدن باشید. اگر فقط چند ساعت برای راهاندازی یک پست وبلاگ وقت بگذارید، تعداد انگشت شماری لینک دریافت میکند، این در مقایسه با صرف 6 یا 8 هفته روی یک قطعه بزرگ، براق و تعاملی برای دریافت شاید 10 یا 15 پیوند، هنوز نتیجه خوبی است. پس زیاد نگران ویروسی شدن نباشید. روی زوایا تمرکز کنید. روی ساده نگه داشتن چیزها تمرکز کنید.
5. به دنبال فرصت های پیوند داخلی باشید
شماره پنج، این یک حوزه واقعاً نادیده گرفته شده در سئو در تجربه ما است. بنابراین به دنبال فرصت های پیوند داخلی باشید. اگر صفحاتی دارید که پیوندهای خارجی زیادی دریافت کرده اند که به آنها اشاره می کند، باید سعی کنید ارزش سهام را از آن صفحات به صفحات تجاری خود فیلتر کنید، زیرا معمولاً صفحه اصلی بیشترین پیوندها را دریافت می کند، اما پس از آن دسته ها و محصولاتی خواهید داشت. که معمولاً برای اکثر وب سایت ها ارزش پیوند ندارند، بنابراین پیوندهای زیادی که مستقیماً به آنها اشاره می کنند دریافت نمی کنند. اما آنها کسانی هستند که می خواهیم به درستی رتبه بندی کنیم. آنها کسانی هستند که درآمد را افزایش می دهند. بنابراین، اگر پیوندهایی دارید که به محتوای شما، کمپینهایتان، ممکن است یک وبلاگ باشد، ممکن است راهنما باشد، سعی کنید ارزش پیوند را از آن صفحات به مهمترین صفحات تجاریتان، به محصولات و دستههایتان فیلتر کنید. سپس نتایج را پیگیری کنید. رتبهبندیها را دنبال کنید، ترافیک را دنبال کنید، و خواهید دید که فیلتر کردن ارزش پیوند باعث میشود آن صفحات کمی بهتر رتبهبندی شوند. و باز هم، شما بیشتر از کمتر دریافت می کنید زیرا این فقط پیوند داخلی است. شما به طراحی بیشتر، توسعه بیشتر نیاز ندارید، و همچنان می توانید خروجی های بیشتری را با ورودی های بسیار کم ایجاد کنید.
بنابراین آنچه که ما باید به عنوان آژانس ها و تیم های داخلی تلاش کنیم و انجام دهیم این است که به تاکتیک هایی بیندیشیم که از کمترین مقدار بیشتر به دست آوریم. و منظور من از آن این است که ورودی ها معمولاً پیرامون زمان، منابع، بودجه هستند. اینها چیزهایی هستند که کار ما را هدایت می کنند. و خروجیها معمولاً لینکها، ترافیک، درآمد، تبدیلها، از این قبیل چیزها هستند. چیزی که ما باید تلاش کنیم و انجام دهیم این است که برای به دست آوردن بیشتر و بیشتر از آن، نیازی به این بیشتر و بیشتر نداریم. بنابراین ما میتوانیم از همان مقدار ورودی یا ورودیهای کمتر استفاده کنیم تا خروجیهای مشابهی را از نظر پیوندها، ترافیک و درآمد ایجاد کنیم. این واقعاً برای سهامداران ما بسیار خوب است. اگر در خانه کار می کنید، روسای شما واقعا از این بابت خوشحال خواهند شد. اگر آژانس هستید، مشتریان شما نیز از این بابت بسیار خوشحال خواهند شد. بنابراین در اینجا پنج راه برای فکر کردن در مورد انجام این کارها وجود دارد که همگی حول روابط عمومی دیجیتال، ساخت لینک و بازاریابی محتوا متمرکز هستند.
1. ایده های محتوایی تکراری
شماره سه، به دنبال محتوای ارزشمند لینک موجود باشید. بنابراین وقتی شروع به کار بر روی لینکسازی و راهاندازی محتوا میکنید، واقعاً وسوسهانگیز است که همچنان محتوای جدید و کمپینهای جدید راهاندازی کنید. در حالی که گاهی اوقات محتوایی در وب سایت وجود دارد که از قبل ارزش پیوند را دارد. ممکن است قبلاً چند پیوند به آن داشته باشید. بنابراین به جای غواصی و ایجاد محتوای جدید، نگاهی گذرا به خود وبسایت بیندازید، ببینید کدام صفحات لینکهای زیادی به آنها دارند، ببینید چرا آنها لینکها را دریافت کردهاند و ببینید آیا میتوانید دوباره آنها را پشتیبان بگیرید. اگر میتوانید، نکته خوب در مورد این این است که میتوانید در حین راهاندازی کمپینهای کاملاً جدید، به ایجاد پیوند به محتوای قدیمی ادامه دهید. بنابراین نیازی نیست که کمپینهای کاملاً جدید راهاندازی نکنید، اما سعی کنید کمپینهای جدید را بهطور پیشفرض راهاندازی نکنید و آنچه را که میتوان با محتوای موجود در مقابل شما قرار داد فراموش کرد.
4. اجرای خود را ساده کنید
پس من پدی موگان هستم. اگر می خواهید من را در توییتر دنبال کنید، من هستم @paddymoogan. من واقعاً امیدوارم مفید بوده باشد و از تماشای شما متشکرم.