5 چیز برای بهبود • Yoast


داشتن صفحات محصول عالی برای فروش شما بسیار مهم است. اینها صفحاتی هستند که افراد تصمیم می گیرند روی دکمه خرید کلیک کنند. علاوه بر بهینه سازی صفحات محصول خود برای تجربه کاربری، می خواهید مطمئن شوید که این صفحات تا حد ممکن برای سئو نیز خوب هستند. ممکن است فکر کنید این واضح است. به همین دلیل است که، در این پست، چند عنصر کمتر واضح – حداقل برای اکثر صاحبان وب سایت – از عناصر سئوی صفحه محصول را به شما نشان می دهیم و به شما می گوییم که چرا توجه به این موارد بسیار مهم است.


وبینار رایگان: آیا SEO شما برای جمعه سیاه آماده است؟

برای آماده سازی وب سایت خود برای جمعه سیاه به کمک بیشتری نیاز دارید؟ سپس به ما بپیوندید وبینار رایگان در 4 اکتبر!

نکات و ترفندهایی برای آماده سازی سئوی خود دریافت خواهید کرد. از این گذشته، هرچه برنامه ریزی بهتری داشته باشید، وب سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت و درآمد بیشتری به دست خواهید آورد!

1. اصول اولیه سئو صفحه محصول

اولین چیزها: صفحه محصول در فروشگاه آنلاین یک صفحه نیز هست. این بدان معنی است که تمام موارد سئو که برای صفحات محتوای شما مهم هستند، برای صفحات محصول شما نیز مهم هستند. سئوی صفحه محصول خیلی بیشتر است، اما در حال حاضر، این بهینه سازی اصلی شما خواهد بود. نکته: اگر محصولات نه چندان هیجان انگیزی را در سایت خود ارائه می دهید، ممکن است بخواهید پست ما در مورد سئو محصولات خسته کننده را نیز بخوانید. اما اول:

  • یک عنوان عالی اضافه کنید، با تمرکز بر نام محصول – از جمله نام سازنده، در صورت وجود. اگر محصول شما، به عنوان مثال، بخش کوچکی از یک دستگاه بزرگتر (پیچ، لوله) است، SKU را نیز در نظر بگیرید. مردم ممکن است به طور خاص آن را جستجو کنند.
  • یک توضیح مناسب و منحصر به فرد از محصول اضافه کنید. بیشتر اوقات این نیست توضیحاتی که سازنده محصول استفاده کرده است. این توضیحات ممکن است در صدها وب سایت یافت شود، به این معنی که محتوای تکراری و نشانه ای از کیفیت پایین برای وب سایت شما (به گوگل) خواهد بود. شما می خواهید همیشه از محتوای تکراری جلوگیری کنید. زیرا اگر تمام محتوای شما (صفحات محتوا، صفحات دسته‌بندی، وبلاگ) منحصربه‌فرد باشد، اما محتوای مورد استفاده در هزاران صفحه محصول منحصربه‌فرد نباشد، اکثریت محتوای وب‌سایت شما به یک اندازه نخواهد بود. در مورد آن فکر کنید و آن را ساده نگیرید زیرا مجموعه حیوانات سیاه و سفید گوگل در انتظار شما هستند. پس برای ایجاد محتوای منحصر به فرد وقت بگذارید. افزونه Yoast WooCommerce SEO با محتوای خاص محصول و تجزیه و تحلیل SEO ارائه می شود که به شما کمک می کند تا توضیحات عالی محصول را ارائه دهید.
  • یک توضیحات متا دعوت کننده اضافه کنید. معمولاً یک صفحه محصول حاوی اطلاعات کلی زیادی نیز است که از ابعادی به شرایط خدمات متفاوت است. برای جلوگیری از استفاده گوگل از متن نامرتبط در توضیحات متا، می‌خواهید یک متا توضیحات را به صفحات محصول خود اضافه کنید، حتی بیشتر از صفحات محتوا. ما اغلب می بینیم که توضیحات متا به نوعی قالب بندی شده اضافه می شوند، که در آن فقط نام محصول در هر محصول تغییر می کند. برای شروع مشکلی نیست، اما در حالت ایده آل، تمام توضیحات متا شما باید منحصر به فرد باشد.
  • یک URL عالی و آسان برای به خاطر سپردن برای صفحات محصول خود انتخاب کنید. توصیه می کنیم از نام محصول در URL استفاده کنید، اما مطمئن شوید که URL هنوز برای بازدیدکنندگان سایت قابل خواندن باشد. آن را کوتاه و ساده نگه دارید.
  • تصاویر با کیفیت بالا و بهینه سازی شده را با متن ALT مناسب اضافه کنید. حداقل نام محصول را در تصویر اصلی محصول وارد کنید. این به شما کمک می کند تا در جستجوی بصری بهتر عمل کنید. همچنین، ویدیو را فراموش نکنید – در صورت وجود.
  • همه موارد ذکر شده در پست UX صفحه محصول ما را اضافه کنید. UX بخش مهمی از سئوی جامع است.

بیشتر بخوانید: توضیحات عالی محصول را با SEO WooCommerce بنویسید »

2. داده های ساختاریافته را برای محصولات خود اضافه کنید و نتایج غنی بگیرید

داده های ساختاریافته بخش ضروری یک استراتژی سئو مدرن است. دیگر نمی توانید بدون داده های ساختار یافته برای صفحات محصول خود کار کنید. خاصی وجود دارد Product طرحی که به شما کمک می کند تا نتایج جستجوی برجسته، به اصطلاح نتایج غنی را دریافت کنید. علاوه بر این، بهتر است نظرات مشتریان را با آن علامت گذاری کنید Review داده های ساخت یافته همه اینها صفحه محصول شما را متمایز می کند و شانس اینکه مشتری بالقوه روی پیوند شما در نتایج جستجو کلیک کند را افزایش می دهد.

اهمیت این موضوع برای سئوی صفحه محصول شما این است که موتورهای جستجوی اصلی این نشانه گذاری را ارائه کرده اند، نه کنسرسیوم W3C. گوگل، بینگ، یاهو و یاندکس با این نشانه گذاری موافقت کردند تا بتوانند صفحات محصول و تمام عناصر و ویژگی های محصول را راحت تر شناسایی کنند. چرا؟ بنابراین آنها می توانند الف) این صفحات را خیلی بهتر درک کنند و ب) قطعه های غنی مانند این را به شما نشان دهند:

این اطلاعات زیادی در نتایج جستجو است، درست است؟

را Product schema اطلاعات بیشتری در مورد محصول به موتور جستجو می دهد. این می تواند شامل ویژگی هایی مانند توضیحات محصول، سازنده، نام تجاری، نام، ابعاد و رنگ باشد، اما همچنین SKU که قبلا ذکر کردیم. را Offer طرح شامل اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و در دسترس بودن، مانند ارز و سهام است. حتی می تواند شامل چیزی به نام باشد priceValidUntil به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پیشنهاد قیمت فقط برای مدت زمان محدودی است.

گزینه های زیادی برای افزودن داده های ساختار یافته برای سئو صفحه محصول

Schema.org گزینه های زیادی دارد، اما تنها مجموعه محدودی از ویژگی ها توسط موتورهای جستجو پشتیبانی می شوند. به عنوان مثال، به صفحه Google در داده های ساختاری صفحه محصول نگاه کنید تا ببینید موتورهای جستجو چه انتظاراتی از کد شما دارند و چه کاری می توانند با آن انجام دهند.

به همین دلیل است که می‌خواهید داده‌های Schema.org را برای سئوی صفحه محصول اضافه کنید: تشخیص آن برای Google آسان‌تر است و مطمئن می‌شود که از قبل موارد اضافی مهم را در Google گنجانده است. اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، افزونه WooCommerce SEO ما از بسیاری از این موارد در پشت صحنه مراقبت می کند.

دلیل دیگری برای اضافه کردن آن، مدیریت انتظارات مشتریان است. بازدیدکنندگان شما از قبل قیمت شما را می دانند و اینکه محصول هنوز در انبار موجود است. مشتریان بالقوه شما حتی می توانند با مشاهده آن ستاره های زیبا در نتایج جستجو متوجه شوند که محصول یا خدمات شما چقدر مورد توجه قرار گرفته است. این برای تجربه کاربری چگونه است! که ما را به شماره سه می رساند.

به خواندن ادامه دهید: نتایج غنی، داده های ساختاریافته و طرحواره: راهنمای بصری برای کمک به درک »

پیش نمایشی از نحوه ظاهر محصول شما در Google به لطف داده های ساختاریافته

3. نظرات واقعی را اضافه کنید

طبق تحقیقات Pew، 93٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده قبل از خرید هر چیزی به صورت آنلاین، نظرات را بررسی می کنند. اگرچه همه به بررسی های آنلاین اعتماد ندارند، بسیاری از افراد به آن اعتماد دارند، بنابراین می توانند بسیار مفید باشند.

88٪ از مصرف کنندگان آمریکایی نظرات آنلاین را حداقل تا حدودی مفید می دانند

اگر یک شرکت محلی هستید، بررسی آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. بیشتر بررسی ها به شدت مثبت هستند، اما ممکن است فقط نظرات منفی باشند که درک بهتری از آنچه در مورد یک شرکت یا محصول می گذرد را ارائه می دهند. علاوه بر این، گرفتن گواهینامه های عالی راه دیگری برای نشان دادن تجارت شماست.

فروشگاه اینترنتی پیشرو هلندی Coolblue گزینه های زیادی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا نظرات مرتبط و مفیدی را در مورد محصولاتی که خریداری می کنند ارائه دهند.

سعی کنید مشتریان خود را وادار به نظرات خود کنید و نظرات را در صفحه محصول خود نشان دهید. آیا نظر منفی دریافت می کنید؟ با نویسنده تماس بگیرید، متوجه شوید که چه چیزی اشتباه است و سعی کنید وضعیت را کاهش دهید. شاید بتوانند نقد منفی خود را به مثبت تبدیل کنند. به علاوه: شما بینش جدیدی در مورد کار خود به دست آورده اید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه این رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها را دریافت کنید، پست وبلاگ ما را بررسی کنید: چگونه رتبه‌بندی و نظرات را برای کسب‌وکار خود دریافت کنید. و فراموش نکنید که نظرات و رتبه بندی های خود را با علامت گذاری کنید Review و Rating طرحواره تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را انتخاب کنند و نتایج غنی را در صفحات نتایج جستجو نشان دهند.

4. صفحه محصول خود را بسیار سریع کنید

مردم دوست ندارند منتظر بمانند. به خصوص در دنیای امروزی که روی موبایل متمرکز است، هر ثانیه مهم است. حتی اگر زمان و انرژی زیادی را صرف تلاش کنید تا آن مشتری بالقوه را در وهله اول به صفحه محصول خود برسانید، حتی بیشتر از آن. مردم انتظار دارند صفحه ای سریع داشته باشند و گوگل هم همینطور است. البته برای بهبود سرعت سایت خود کارهای زیادی می توانید انجام دهید. برای شروع، در اینجا یک پست در مورد چگونگی بهبود نمرات Core Web Vital وجود دارد.

5. کاربر صفحه محصول شما را آزمایش کند

نگاه کردن به اعداد در گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو یا سایر ابزارهای تحلیلی می تواند بینش زیادی در مورد نحوه یافتن و تعامل افراد با صفحه شما به شما بدهد. این اطلاعات بینش می تواند به شما در بهبود عملکرد صفحه کمک کند. اما راه دیگری برای اطمینان از عالی بودن صفحه وجود دارد: تست کاربر.

مشکلات زیادی وجود دارد که آزمایش‌کنندگان می‌توانند برای شما پیدا کنند: از استفاده وحشتناک از تصاویر (از جمله گالری‌های ناکارآمد) تا مدیریت بد محصولات موجود در انبار. همچنین به نظر می رسد که بسیاری از سایت ها در ارائه اطلاعات دقیق حمل و نقل و اطلاعات بازگشت کوتاهی می کنند که منجر به مشکلات اعتماد می شود.

اکنون، ممکن است فکر کنید: مطمئناً، وب سایت من این مشکلات را ندارد! اما شما تعجب خواهید کرد. موسسه Baymard در پروژه تحقیقاتی خود در سال 2021 محصول صفحه کاربری UX دریافت که “سایت متوسط ​​دارای 24 مشکل ساختاری UX در صفحات محصولات خود است و تنها 18٪ از 60 سایت تجارت الکترونیکی ایالات متحده و اروپا که درآمد بالایی دارند، “خوب” دارند. یا عملکرد UX صفحه محصول “قابل قبول”. اکثریت قریب به اتفاق سایت های بنچمارک شده – 82٪ – عملکرد “ضعیف” یا “متوسط” دارند. و هیچ سایتی عملکرد UX صفحه محصول “آخرین” را ندارد. می توانید این مطالعه جذاب را در سایت Product Page UX آنها بخوانید.

گزارش Baymard دارای بینش های فراوانی در مورد رایج ترین خطاهای مشاهده شده در صفحات محصول است

در حالی که صفحات محصول خود را با تحقیقات کاربران خارجی مقایسه می کنید، فراموش نکنید که آزمایش کاربر خود را انجام دهید! انجام تحقیقات مناسب به شما نتایج چشمگیری می دهد که احتمالاً خودتان آن را پیدا نمی کردید.

امتیاز: اعتماد ایجاد کنید و به مردم نشان دهید که واقعاً هستید

وادار کردن یک غریبه برای خرید چیزی در سایت شما مستلزم اعتماد زیادی است. قبل از اینکه پولی را که به سختی به دست آورده‌اید به شما بدهد، باید بداند که شما واقعاً هستید، درست است؟ گوگل تاکید زیادی بر عنصر اعتماد دارد – این همه دستورالعمل‌های معروف رتبه‌بندی کیفیت جستجوی آن‌ها است. موتور جستجو سعی می کند اعتماد و تخصص را با نگاه کردن به بررسی های آنلاین، تمجیدهایی که یک سایت یا نویسندگان آن دریافت می کند و موارد دیگر ارزیابی کند.

به همین دلیل بسیار مهم است که صفحات درباره ما و خدمات مشتری شما مرتب باشد. اطمینان حاصل کنید که افراد می توانند به راحتی اطلاعات تماس، اطلاعات مربوط به بازگشت و حمل و نقل، پرداخت، حریم خصوصی و غیره را پیدا کنند. این باعث ایجاد اعتماد برای مشتریان شما می شود. بنابراین، فراموش نکنید!

نتیجه گیری: در مورد سئو صفحه محصول خود جدی باشید

اگر در مورد بهینه سازی صفحه محصول خود جدی هستید، نباید تنها روی سئوی معمولی و تجربه کاربری تمرکز کنید. شما باید کمی عمیق تر به سایر جنبه های صفحه محصول در فروشگاه آنلاین خود بپردازید. به عنوان مثال، شما می توانید اضافه کنید Product و Offer طرحواره، بنابراین گوگل می تواند به راحتی تمام جزئیات محصول شما را فهرست کند و آنها را به عنوان نتایج غنی در نتایج جستجو نشان دهد. علاوه بر این، باید صفحات محصول خود را بسیار سریع کنید، نظرات کاربران را اضافه کنید و سعی کنید قابلیت اعتماد وب سایت خود را افزایش دهید. و فراموش نکنید که هر کاری را که انجام می دهید آزمایش کنید!

به یک دست کمک نیاز دارید؟ حتما دوره آموزشی سئوی تجارت الکترونیک ما را ببینید. بیاموزید که سئوی تجارت الکترونیک چیست، چگونه سایت خود را بهینه کنید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید. آیا می خواهید محصولات خود را در نتایج جستجوی خرید رتبه بندی کنید؟ ما به شما می گوییم چگونه. امروز درس آزمایشی رایگان خود را شروع کنید! دسترسی کامل به آکادمی Yoast SEO در Yoast SEO Premium گنجانده شده است.

وبینار: برای جمعه سیاه آماده شوید!

به خصوص در فصل تعطیلات، شما می خواهید مردم در وب سایت شما قرار بگیرند و به راحتی محصولات شما را خریداری کنند! آیا می دانستید که می توانید از 45 روز قبل شروع به آماده سازی کنید؟ درست است! هرچه برنامه ریزی بهتری داشته باشید، وب سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

ما می خواهیم به همه کسانی که فروشگاه آنلاین دارند کمک کنیم و کارهای مهمی را که می توانید انجام دهید برای آماده شدن برای بزرگترین رویدادهای فروش سال به اشتراک بگذارید. به همین دلیل سازماندهی می کنیم یک وبینار در 4 اکتبر:”آیا سئوی شما برای جمعه سیاه آماده است؟“. اکنون ثبت نام کنید

نمای کلی ما را در مورد موارد ضروری صفحه محصول بررسی کنید

برای اینکه به شما کمک کنیم در بالای صفحات محصول خود بمانید، یک PDF ایجاد کردیم که می توانید هر زمان که وقت دارید برای بهینه سازی صفحات محصول خود استفاده کنید. بیشتر مواردی که در این پست وبلاگ مورد بحث قرار گرفته است را می توان در PDF پیدا کرد، به علاوه نکات بیشتری! کافیست روی عکس کلیک کنید تا به پی دی اف رفته و آن را دانلود کنید.

صفحه پیش نمایش محصول باید داشته باشد
برای دانلود پی دی اف روی تصویر کلیک کنید

در ادامه بخوانید: 7 روش برای بهبود توضیحات محصول در فروشگاه آنلاین شما »



منبع