اگر یک شرکت محلی هستید، بررسی آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. بیشتر بررسی ها به شدت مثبت هستند، اما ممکن است فقط نظرات منفی باشند که درک بهتری از آنچه در مورد یک شرکت یا محصول می گذرد را ارائه می دهند. علاوه بر این، گرفتن گواهینامه های عالی راه دیگری برای نشان دادن تجارت شماست.

اولین چیزها: صفحه محصول در فروشگاه آنلاین یک صفحه نیز هست. این بدان معنی است که تمام موارد سئو که برای صفحات محتوای شما مهم هستند، برای صفحات محصول شما نیز مهم هستند. سئوی صفحه محصول خیلی بیشتر است، اما در حال حاضر، این بهینه سازی اصلی شما خواهد بود. نکته: اگر محصولات نه چندان هیجان انگیزی را در سایت خود ارائه می دهید، ممکن است بخواهید پست ما در مورد سئو محصولات خسته کننده را نیز بخوانید. اما اول:
- یک عنوان عالی اضافه کنید، با تمرکز بر نام محصول – از جمله نام سازنده، در صورت وجود. اگر محصول شما، به عنوان مثال، بخش کوچکی از یک دستگاه بزرگتر (پیچ، لوله) است، SKU را نیز در نظر بگیرید. مردم ممکن است به طور خاص آن را جستجو کنند.
- یک توضیح مناسب و منحصر به فرد از محصول اضافه کنید. بیشتر اوقات این نیست توضیحاتی که سازنده محصول استفاده کرده است. این توضیحات ممکن است در صدها وب سایت یافت شود، به این معنی که محتوای تکراری و نشانه ای از کیفیت پایین برای وب سایت شما (به گوگل) خواهد بود. شما می خواهید همیشه از محتوای تکراری جلوگیری کنید. زیرا اگر تمام محتوای شما (صفحات محتوا، صفحات دستهبندی، وبلاگ) منحصربهفرد باشد، اما محتوای مورد استفاده در هزاران صفحه محصول منحصربهفرد نباشد، اکثریت محتوای وبسایت شما به یک اندازه نخواهد بود. در مورد آن فکر کنید و آن را ساده نگیرید زیرا مجموعه حیوانات سیاه و سفید گوگل در انتظار شما هستند. پس برای ایجاد محتوای منحصر به فرد وقت بگذارید. افزونه Yoast WooCommerce SEO با محتوای خاص محصول و تجزیه و تحلیل SEO ارائه می شود که به شما کمک می کند تا توضیحات عالی محصول را ارائه دهید.
- یک توضیحات متا دعوت کننده اضافه کنید. معمولاً یک صفحه محصول حاوی اطلاعات کلی زیادی نیز است که از ابعادی به شرایط خدمات متفاوت است. برای جلوگیری از استفاده گوگل از متن نامرتبط در توضیحات متا، میخواهید یک متا توضیحات را به صفحات محصول خود اضافه کنید، حتی بیشتر از صفحات محتوا. ما اغلب می بینیم که توضیحات متا به نوعی قالب بندی شده اضافه می شوند، که در آن فقط نام محصول در هر محصول تغییر می کند. برای شروع مشکلی نیست، اما در حالت ایده آل، تمام توضیحات متا شما باید منحصر به فرد باشد.
- یک URL عالی و آسان برای به خاطر سپردن برای صفحات محصول خود انتخاب کنید. توصیه می کنیم از نام محصول در URL استفاده کنید، اما مطمئن شوید که URL هنوز برای بازدیدکنندگان سایت قابل خواندن باشد. آن را کوتاه و ساده نگه دارید.
- تصاویر با کیفیت بالا و بهینه سازی شده را با متن ALT مناسب اضافه کنید. حداقل نام محصول را در تصویر اصلی محصول وارد کنید. این به شما کمک می کند تا در جستجوی بصری بهتر عمل کنید. همچنین، ویدیو را فراموش نکنید – در صورت وجود.
- همه موارد ذکر شده در پست UX صفحه محصول ما را اضافه کنید. UX بخش مهمی از سئوی جامع است.
به همین دلیل است که میخواهید دادههای Schema.org را برای سئوی صفحه محصول اضافه کنید: تشخیص آن برای Google آسانتر است و مطمئن میشود که از قبل موارد اضافی مهم را در Google گنجانده است. اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، افزونه WooCommerce SEO ما از بسیاری از این موارد در پشت صحنه مراقبت می کند.
به خصوص در فصل تعطیلات، شما می خواهید مردم در وب سایت شما قرار بگیرند و به راحتی محصولات شما را خریداری کنند! آیا می دانستید که می توانید از 45 روز قبل شروع به آماده سازی کنید؟ درست است! هرچه برنامه ریزی بهتری داشته باشید، وب سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
دلیل دیگری برای اضافه کردن آن، مدیریت انتظارات مشتریان است. بازدیدکنندگان شما از قبل قیمت شما را می دانند و اینکه محصول هنوز در انبار موجود است. مشتریان بالقوه شما حتی می توانند با مشاهده آن ستاره های زیبا در نتایج جستجو متوجه شوند که محصول یا خدمات شما چقدر مورد توجه قرار گرفته است. این برای تجربه کاربری چگونه است! که ما را به شماره سه می رساند.
اگر در مورد بهینه سازی صفحه محصول خود جدی هستید، نباید تنها روی سئوی معمولی و تجربه کاربری تمرکز کنید. شما باید کمی عمیق تر به سایر جنبه های صفحه محصول در فروشگاه آنلاین خود بپردازید. به عنوان مثال، شما می توانید اضافه کنید Product
و Offer
طرحواره، بنابراین گوگل می تواند به راحتی تمام جزئیات محصول شما را فهرست کند و آنها را به عنوان نتایج غنی در نتایج جستجو نشان دهد. علاوه بر این، باید صفحات محصول خود را بسیار سریع کنید، نظرات کاربران را اضافه کنید و سعی کنید قابلیت اعتماد وب سایت خود را افزایش دهید. و فراموش نکنید که هر کاری را که انجام می دهید آزمایش کنید!
برای آماده سازی وب سایت خود برای جمعه سیاه به کمک بیشتری نیاز دارید؟ سپس به ما بپیوندید وبینار رایگان در 4 اکتبر!
نگاه کردن به اعداد در گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو یا سایر ابزارهای تحلیلی می تواند بینش زیادی در مورد نحوه یافتن و تعامل افراد با صفحه شما به شما بدهد. این اطلاعات بینش می تواند به شما در بهبود عملکرد صفحه کمک کند. اما راه دیگری برای اطمینان از عالی بودن صفحه وجود دارد: تست کاربر.
اگر مطمئن نیستید که چگونه این رتبهبندیها و بررسیها را دریافت کنید، پست وبلاگ ما را بررسی کنید: چگونه رتبهبندی و نظرات را برای کسبوکار خود دریافت کنید. و فراموش نکنید که نظرات و رتبه بندی های خود را با علامت گذاری کنید Review
و Rating
طرحواره تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را انتخاب کنند و نتایج غنی را در صفحات نتایج جستجو نشان دهند.
4. صفحه محصول خود را بسیار سریع کنید
ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سالها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.