اما اگر از پایین شروع کنید، می توانید یک کلمه کلیدی، یک کلمه کلیدی، یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید، برای آن ها رتبه بندی کنید، راه خود را به وسط بروید و سپس در بالا، از محتویات ستون خود استفاده کنید تا همه چیز را کنار هم قرار دهید. حرص نخور خیلی خوب. اکنون که آن را داریم، من فقط شش کلمه کلیدی را به شما نشان میدهم که فکر میکنم بیشترین تأثیر را برای پولسازی در انتهای قیف دارند.
1. بهترین
به همین دلیل است که بسیار مهم است که نظرات خود را با استفاده از این نوع بهترین X، مشکل خاص، سبک مخاطب خاص هنگام ایجاد نظرات شخصی سازی کنید، بنابراین فقط عمومی نیست.
4. صفحات قیمت گذاری
حال اگر آن ویدیوی شخصی سازی شده را برای کاربر یا مشتری احتمالی بفرستید، آنها می توانند خود را در آن شخصی که در حال تماشای آن هستند ببینند و با دیدن خود در آن شخص، احساس کنند که این راه حل برای آنها ایجاد شده است. در مورد مطالعه موردی هم همینطور است. در مورد صفحات فرود شخصی سازی شده هم همینطور است. در مورد نسخههای نمایشی محصول و کاغذهای سفید هم همینطور است.
اکنون، قبل از اینکه وارد همه اینها بشوم، فقط میخواهم با این جمله شروع کنم که هنگام ساختن خوشهها یا هنگام انجام تحقیق یا تولید محتوا، همیشه باید از پایین شروع کنید تا شانس رتبهبندی خود را افزایش دهید و سپس به سمت بالا. دلیل آن این است که در بالای قیف، کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستند، حجم جستجوی زیادی دارد، و احتمال رتبه بندی یک کسب و کار کوچک یا یک وب سایت کوچک برای آن کلمات کلیدی بسیار نادر است، در واقع تقریباً هرگز اتفاق نمی افتد. .
خیلی خوب. مورد بعدی، محتوای فعال کننده فروش. الان خیلی محبت نمیشه قدردانی زیادی دریافت نمی کند زیرا همیشه در پس زمینه کار می کند. اما این کرم نوع قالب محتوا برای ایجاد است. دلیل آن این است که اگر به درستی متوجه شوید، محتوای فعال کننده فروش مناسب، کسی را از “آیا این راه حل مناسبی برای من است؟” به، “این قطعا چیزی است که من باید دریافت کنم.” مثالها، توصیفات ویدیویی، مطالعات موردی، صفحات فرود شخصیشده، اوراق سفید، نمایشهای محصول. اکنون می خواهم کمی به این موضوع بپردازم که چگونه می توانید از این برای حل مشکلات مخاطبان خود استفاده کنید. توصیفات ویدیویی
شما فقط می توانید روی همه آن کلیک کنید، آن را به صفحه گسترده گوگل صادر کنید و سپس از آن برای شروع ایجاد محتوا استفاده کنید. راه دیگر برای یافتن محتوایی که به دارایی های قابل دانلود نیاز دارد این است که وقتی آن کلمه کلیدی را در Google SERP وصل می کنید، SERP به شما می گوید که آیا نیاز به ایجاد دارایی برای آن دارید یا خیر.
من می خواهم به PandaDoc بروم که امضاهای الکترونیکی نامحدودی به من می دهد. در حال حاضر، همان چیزی که با بررسی. این تصور اشتباه وجود دارد که وب سایت های بررسی شخص ثالث تنها وب سایت هایی هستند که گوگل دوست دارد آنها را رتبه بندی کند یا مردم هنگام خواندن نظرات به آنها اعتماد دارند. اما من فکر میکنم اگر هنگام بررسی رقبای خود عینی باقی بمانید و سپس روی ویژگیهای اصلی تمرکز کنید که بهتر انجام میدهید، میتوانید کنترل روایت را در دست بگیرید.
در پایان کلمه «رایگان» را ذکر می کنند. آنها گفتند DocuSign و HelloSign هر ماه فقط سه امضای الکترونیکی به شما می دهند، اما آنها به شما امضای الکترونیکی نامحدود می دهند. قبلاً توجه من را به خود جلب کرده است. این مرا متقاعد کرده است زیرا اگر فقط به دنبال امضاهای الکترونیکی باشم، دیگر به HelloSign یا DocuSign نمی روم.
در قسمت امروز جمعه تخته سفید، Chima Mmeje، استراتژیست محتوای خبره، در مورد شش فرمت محتوای برتر که برند SaaS میتواند برای افزایش درآمد روی آن تمرکز کند، با شما صحبت میکند.

بگوییم یک کاربر به شما مراجعه کرده و مشکلات خاصی دارد. شما پرسونای خریدار خود را ساخته اید، مشکلاتی را که مخاطب با آن مواجه است مشخص کرده اید، و راه حل های محصول خود را به هر یک از مشکلاتی که مخاطب با آن مواجه است مرتبط کرده اید. در حال حاضر، شما فقط به آنها توصیه های کلی ویدیویی ارسال نمی کنید. شما میخواهید توصیفات ویدیویی را برای آنها بفرستید که ایجاد کردهاید و در مورد اینکه چگونه محصول شما یک مشکل را حل میکند، نه هر مشکلی، یک مشکل خاص برای یک پایگاه کاربر خاص، صحبت میکند.
شما تحقیقات بازار خود را انجام داده اید. شما تحقیقات مخاطبان خود را انجام داده اید. راه حلی که آنها به دنبال چیست؟ به ترتیب اهمیت، شما شروع به فهرست کردن آن راه حل ها در صفحات قیمت گذاری خود می کنید زیرا این باعث می شود آنها احساس کنند که این ابزار ارزش پرداخت را دارد. اکنون، اگر بر روی ابزار خود افزونههایی دارید، و با محبوبتر شدن ابزارتان، متوجه میشوید که افراد، روشی که مخاطبان شما برای صفحه قیمتگذاری در گوگل یا سایر موتورهای جستجو جستجو میکنند تغییر میکند.
این کلمه کلیدی ناوبری است. شما نمی خواهید رقبای شما برای صفحات قیمت گذاری شما رتبه بندی کنند. اشتباهی که من مدام می بینم این است که صفحات قیمت گذاری، فقط ویژگی های عمومی را ذکر می کنند و سپس قیمت را در پایین می گذارند. هرچه ابزار شما گرانتر باشد، مسئولیت بیشتری برای توجیه قیمتگذاری خود با نشان دادن ویژگیهایی که برای مخاطبان مهم است، به عهده شماست. بنابراین شما فقط صفحات قیمت گذاری عمومی ندارید.
اورلیوس در مقابل دم کبوتر هم همینطور. حال، یک تصور اشتباه دیگر این است که باید اورلیوس یا Dovetail این بررسی رقیب را بنویسند. نه، لازم نیست اورلیوس یا دم کبوتر باشد. EnjoyHQ همچنین می تواند بر روی این دو محتوا ایجاد کند. کاری که آنها انجام می دهند این است که هدفشان این است که می گویند اورلیوس این کار را می کند، Dovetail این کار را انجام می دهد و سپس در پایان از نتیجه گیری برای فروش خود استفاده می کنند.
Calendly باید تحقیقات خود را انجام داده باشد تا متوجه شود برخی از مخاطبان آنها مدیران پروژه هستند که از Calendly برای برنامه ریزی جلسات استفاده می کنند. این تنها با ایجاد شخصیت خریدار و شناسایی مشکلی که آن مخاطب با آن مواجه است اتفاق می افتد. همان چیزی که در مورد نرم افزار تحقیقات UX برای طراحان وجود دارد. هر کسی که این ابزار را ایجاد می کند، به عنوان مثال Aurelius، EnjoyHQ، Dovetail، باید شخصیت های خریدار را برای تعیین اینکه طراحان یکی از مخاطبان اصلی آنها هستند، محققان UX یکی از مخاطبان اصلی آنها هستند، و کپی رایترها یکی از مخاطبان اصلی آنها هستند.
این یک جستجوی عمومی برای زوم، قیمت زوم، زوم چقدر است. اما با شروع به داشتن افزونههای بیشتر، مانند زوم وبینار، مردم را میبینید که نه فقط قیمتهای زوم را جستجو میکنند، بلکه آن قیمتهای افزودنی خاص را جستجو میکنند. این جستجویی بود که زمانی که در فکر استفاده از Zoom Webinar برای FCDC بودم، انجام دادم. خیلی خوب.
5. اصلاح کننده برای دانلود چیزی
مورد بعدی، اصلاح کننده ها برای دانلود چیزی. این فقط یک گروه اساسی از محتوا برای ایجاد است زیرا به شما امکان میدهد ایمیلها را ضبط کنید، و شما به آن ایمیلها نیاز دارید تا چیزی را برای تیم ایمیل خود ایجاد کنید تا محتوا را ایجاد کند. اکنون، نمونه ها، قالب های رایگان، طرح رایگان. می بینید که من مرتباً کلمه “رایگان” را ذکر می کنم زیرا “رایگان” یک کلمه جادویی است که باعث می شود مردم گوش کنند و کلیک کنند. بنابراین کاری که با آن انجام میدهید، زمانی که در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود هستید، فقط میتوانید با تایپ کردن قالب کلمه، طرح، چک لیست، ماشین حساب، صفحه گسترده، کتاب راهنما، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی و سپس نتایج جستجو از نتایج کلمات کلیدی خود فیلتر کنید. قرار است فقط اطلاعات تحقیق شده ای را نشان دهد که این موارد را ذکر می کند.
آنها موضوعات مشترک مشکلاتی را که این دو دارند پیدا می کنند. مشکلاتی که آنها از این موضوع استخراج کرده اند چیست که در این مورد نیز اتفاق می افتد؟ سپس از آن در نتیجه گیری استفاده می کنند تا نشان دهند که چگونه هر دو مشکل را در یک راه حل حل می کنند. یک مثال PandaDoc است. PandaDoc یک راه حل ایجاد کرد یا بهتر است بگوییم آنها یک صفحه فرود رقیب برای DocuSign و HelloSign ایجاد کردند.
سپس میتوانند صفحات فرود شخصیسازی شدهای بسازند که راهحل خاصی را که این افراد برای آن میآیند هدف قرار میدهند، زیرا هر نوع مخاطبی چیز دیگری را در یک محصول دارد که به دنبال آن است. و این شش راه است که می توانید از این قالب های محتوا برای کسب درآمد بیشتر برای برند خود استفاده کنید.
اکنون، صفحه بعدی، صفحات قیمت گذاری. این یک دارایی اصلی برند است.
اکنون، کل جستجوی من، کل سفر جستجوی من با بهترین ابزار پادکست شروع و به پایان رسید. و همانجا تصمیمم را گرفتم. بنابراین این یک دارایی عالی برای افرادی است که وقت ندارند یا نمی خواهند مطالب را در بالا، وسط، پایین بخوانند. آنها فقط می توانند جستجوی خود را با این نوع محتوا شروع کرده و به پایان برسانند. در حالی که کاربران معمولاً به وبسایتهای بررسی شخص ثالث اعتماد میکنند، زیرا معتقدند منافع خاصی ندارند، شما نیز باید با ایجاد این محتوا و نمایش در SERP، کنترل روایت را در دست بگیرید، زیرا به طور ناخودآگاه، در حال ایجاد اعتماد هستید.
روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!
رونویسی ویدیو
رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com