6 نکته برتر برای افزایش زمان ماندگاری وب سایت خود در سال 2022


وب سایت نقش اساسی در موفقیت یک برند دارد. از دیدگاه مصرف کننده به عنوان یک سبد برای یک نام تجاری عمل می کند. وقتی می خواهیم درباره یک برند بیشتر بدانیم، اغلب آن را در گوگل جستجو می کنیم و در وب سایت آن قرار می گیریم. هدف اصلی ما این است که بفهمیم برند چه چیزی را ارائه می دهد یا اینکه آیا انتظارات ما را از برندی که ارزش سرمایه گذاری روی آن دارد برآورده می کند یا خیر.

بنابراین، ناگفته نماند که داشتن یک وب سایت با عملکرد خوب یک جنبه مهم است. اما سوال اصلی این است که شاخص های کلیدی یک وب سایت با عملکرد خوب چیست؟ پاسخ کوتاه: تعداد نرخ پرش و زمان ماندن کاربران.

در این دنیای پر سرعت، جایی که مردم می‌خواهند کارها سریع‌تر انجام شود، وب‌سایت شما باید چیزی داشته باشد که توجه بازدیدکنندگان شما را جلب کند، در غیر این صورت ممکن است حتی بدون کاوش بیشتر آن را ترک کنند. همه این جنبه‌ها به نرخ پرش بالاتر (بازدیدکنندگانی که وب‌سایت را زودتر ترک می‌کنند) و زمان اقامت کمتر (متوسط ​​زمانی که بازدیدکنندگان در یک وب‌سایت می‌گذرانند) کمک می‌کنند.

بیایید در زیر به طور مفصل در مورد این موضوع بحث کنیم:

زمان ماندن و نرخ پرش

زمان ماندگاری وب سایت میانگین مدت زمانی است که یک بازدیدکننده وب سایت در وب سایت شما می گذراند، در حالی که نرخ پرش میزان بازدیدکنندگانی است که از وب سایت شما بازدید کرده اند اما بلافاصله از وب سایت شما خارج شده اند.

در حال حاضر، برای یک صاحب وب سایت، این جنبه ها نقش بزرگی در اندازه گیری عملکرد وب سایت دارند. هنگامی که به بازدیدکنندگان وب سایت خود چیزی جذاب و ارزشمند ارائه می دهید، آنها مدت بیشتری در وب سایت می مانند تا محتوا را بررسی کنند.

اگر احساس کنند که بارگذاری وب سایت خیلی طول می کشد و محتوا منحصر به فرد نیست، تمایل دارند به سرعت وب سایت را ترک کنند. گاهی اوقات، حتی بدون کاوش کامل وب سایت. بنابراین، چگونه یک صاحب وب سایت با این همه برخورد می کند؟

یک راه این است که با افزودن عناصر جذاب، زمان ماندگاری وب سایت خود را بهبود بخشید. نرخ پرش در نهایت کاهش می یابد.

در اینجا چند نکته شگفت انگیز وجود دارد که می تواند به شما در بهبود زمان ماندگاری وب سایت در سال 2022 کمک کند:

نکاتی برای افزایش زمان ماندگاری وب سایت خود در سال 2022

محتوای ارزشمند ایجاد کنید

محتوای ارزشمند به اشکال مختلفی وجود دارد. مهم است که به بازدیدکنندگان وب سایت خود دلیلی برای صرف وقت در وب سایت خود بدهید. به عنوان مثال، می‌توانید محتوای آموزشی مانند آخرین اخبار، موضوعات پرطرفدار و وبلاگ‌های آموزشی یا راه‌اندازی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، که بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را تشویق به توقف و یادگیری چیزهای جدید کند.

جاسازی فید RSS در وب سایت شما یک استراتژی عالی است، زیرا آخرین مطالب را در یک مکان برای شما جمع آوری می کند. اطمینان حاصل کنید که موضوعات مشابه وب سایت خود را انتخاب کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت شما بتوانند ارتباط برقرار کنند.

تعبیه دیوار اینستاگرام

همانطور که می دانیم اینستاگرام قلب بسیاری از کاربران اینترنت را به خاطر محتوای جذاب و پر جنب و جوشی که ارائه می دهد به دست آورده است. به همین دلیل است که ما کاربران ماهانه آن را میلیاردها نفر با زمان اقامت بی پایان می یابیم. همه ما ساعت‌ها را در اینستاگرام صرف کرده‌ایم، به سادگی در فید یا حلقه‌ها پیمایش کرده‌ایم. اکنون، به عنوان یک مالک وب سایت، این فرصتی عالی برای پول نقد است.

دیوار اینستاگرام ابزاری کاربرپسند است که به صاحبان وب سایت این امکان را می دهد تا محتوای اینستاگرام مورد نظر خود را جمع آوری کرده، آن را مدیریت کرده و در وب سایت خود نمایش دهند. ابزارهای دیوار اجتماعی اینستاگرام یک فرآیند بدون کد را ارائه می دهند، بنابراین برای گنجاندن آن نیازی به کدنویسی ندارید. بهترین بخش این است که ابزار پاسخگو است. بنابراین مهم نیست که بازدیدکنندگان وب سایت شما از گوشی های هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی خود استفاده می کنند، می توانند به طور یکپارچه از آن لذت ببرند دیوار هشتگ اینستاگرام تجربه در وب سایت شما آیا اشاره کردیم که چقدر می تواند زمان ماندگاری وب سایت شما را در کنار بهبود حضور شما در اینستاگرام مانند قبل افزایش دهد؟

روی سرعت وب سایت کار کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سال 2022 دوره ای است که مردم می خواهند کارها آسان تر و سریع تر باشد. مهم نیست که چقدر در وب سایت خود تعامل ایجاد می کنید، سرعت و زمان بارگذاری وب سایت شما بسیار مهم است اگر نمی خواهید بازدیدکنندگان شما منحرف شوند و دور شوند. در واقع، بیش از 50 درصد از بازدیدکنندگان صفحه‌ای را ترک می‌کنند که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می‌کشد.

توصیه ما؟ ویجت ها و ابزارهایی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که واکنش گرا بوده و دسترسی به آنها آسان باشد. ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند سرعت وب سایت خود را افزایش داده و به طور خودکار در بین رقبای خود متمایز شوید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را بگنجانید

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) محتوایی است که مشتریان یا مخاطبان شما برای شما ایجاد می کنند. این می تواند یک طرفدار، یک فالوور یا مشتری با تجربه باشد که یک پست رسانه اجتماعی مانند یک تصویر، ویدیو یا یک توییت را به اشتراک گذاشته است یا در صفحات بررسی شما مانند نمایه کسب و کار Google، Yelp یا نظرات فیس بوک نظر گذاشته است. هزاره ها 50 درصد بیشتر از محتوای اصلی تولید شده توسط برندها به UGC اعتماد دارند. پس چرا این نوع محتوا را در وب سایت خود به نمایش نمی گذارید و اعتبار وب سایت خود را افزایش نمی دهید.

معمولاً وب سایت یک برند محتوای برند را با محتوای تولید شده توسط برند به نمایش می گذارد. اما اینکه مخاطبان خود را حامیان برند خود کنید، نقش مهمی در ایجاد تصویر مثبت از برند دارد. بلافاصله اعتماد ایجاد می کند و نشان می دهد که ممکن است ارزش صرف وقت در وب سایت شما را داشته باشد. نه فقط این، بلکه متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگان شما بیشتر احتمال دارد که برای درگیر شدن با محتوای شما بازگردند.

لینک های مرتبط را به وب سایت خود اضافه کنید

افزودن لینک های مرتبط به وب سایت شما مهم است. پر کردن لینک یک چیز است، اما وقتی پیوندهایی اضافه می کنید که در واقع به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند اطلاعات مرتبط را پیدا کنند، می تواند یک استراتژی شگفت انگیز برای افزایش زمان ماندگاری وب سایت شما باشد. آنها وب سایت شما را قابل اعتماد می شناسند و همیشه برای یافتن محتوای مرتبط به وب سایت شما باز می گردند.

اطمینان حاصل کنید که پیوندها در برگه های جدید باز می شوند تا بازدیدکنندگان وب سایت شما مجبور نباشند وب سایت شما را ترک کنند و بتوانند به کشف بیشتر ادامه دهند.

محتوای ویدئویی واکنشگرا اضافه کنید

افزودن محتوای ویدئویی واکنشگرا و جذاب در وب سایت شما می تواند نرخ تعامل وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد. نود و هشت درصد از بازاریابان معتقدند که ویدئو نقش مهمی در بازاریابی سال 2022 ایفا خواهد کرد. ویدئوها معمولا 30 ثانیه تا 1 دقیقه هستند. هنگامی که یک ویدیوی جذاب را به وب سایت خود اضافه می کنید، بازدیدکنندگان وب سایت شما به طور طبیعی جذب می شوند و زمان بیشتری را در وب سایت شما می گذرانند.

مطمئن شوید که ابزاری که برای جاسازی ویدیوها در وب سایت خود استفاده می کنید به شما امکان می دهد فیدهای ویدیویی واکنشگرا اضافه کنید. بنابراین مهم نیست که بازدیدکننده وب سایت شما از گوشی هوشمند یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کند، آنها به راحتی می توانند ویدیوهای وب سایت شما را در حال حرکت تماشا کنند.

بیایید آن را یک بسته بندی بنامیم!

بنابراین، ما به تازگی به شما نشان دادیم که راه های مختلفی برای بهبود استراتژیک زمان اقامت وب سایت شما وجود دارد. چه بخواهید صرفاً محتوای وب سایت مناسبی ایجاد کنید، یک دیوار اینستاگرام جذاب تعبیه کنید، سرعت وب سایت خود را بهبود بخشید، با محتوای تولید شده توسط کاربر شفافیت را به وب سایت خود بیاورید، پیوندها و ویدیوهای مرتبط اضافه کنید یا همه موارد فوق، یک چیز مطمئن است. : بازدیدکنندگان وب سایت خود را برای مدت طولانی تری درگیر نگه می دارید.

بنابراین، این ایده ها را در استراتژی تجربه بازدیدکنندگان وب سایت خود بگنجانید و تماشا کنید که چگونه زمان ماندگاری بالا و بالاتر می رود.





منبع