در حالی که در آن هستید، فراموش نکنید که صفحات هدایای فصل تعطیلات خود را در فیس بوک و اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید. در بخش قبل، به 10 لیست برتر اشاره کردیم. همه ما می دانیم که این موارد هنوز در رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کنند. Yoast SEO در واقع می تواند به شما کمک کند تا پست های رسانه های اجتماعی خود را قبل از به اشتراک گذاری آنها بهینه کنید.
همه چیز آماده است؟ فراموش نکنید که یک برنامه اندازه گیری تهیه کنید تا بتوانید موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کنید. تمام برنامه های خود را یادداشت کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه همه اقدامات خود را پیگیری کنید. اگر می خواهید بدانید که در سال آینده روی چه چیزی تمرکز کنید، این نکته کلیدی است. برای دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه تجزیه و تحلیل خرید جمعه سیاه، دوشنبه سایبری یا Cinco de Mayo، پست ما را با 5 نکته برای اندازه گیری موفقیت در فروش تعطیلات خود بخوانید.
و چه زمانی فصل تعطیلات تمام می شود؟
این ایده خوبی است که وب سایت خود را از نظر سرعت و موبایل بررسی و بهینه کنید. به ما اعتماد کنید، این توصیه ها را از یک وبلاگ یا مشاور سئو هر روز و در تمام طول روز دریافت خواهید کرد. و با دلیل موجه! موبایل، سرعت سایت و به طور کلی تجربه کاربر هر سال (یا هر روز) اهمیت بیشتری پیدا می کند. هنگامی که وب سایت خود را برای فصل تعطیلات آماده می کنید، بهترین زمان برای بررسی وب سایت تلفن همراه و سرعت سایت و در صورت امکان به روز رسانی یا بهبود آنها است.
پس از پایان تعطیلات چگونه با صفحات محصول مجموعه های هدیه تعطیلات برخورد می کنید؟ حتی اگر مجموعه یا محصول کادویی موفقیت بزرگی داشته باشد و بخواهید سال آینده دوباره آن را ارائه دهید، مدتی طول می کشد تا صفحه دوباره مرتبط شود. بنابراین، بهترین راه برای مقابله با این صفحات در این بین چیست؟
در نظر گرفتن این مراحل و بازه های زمانی قانون خوبی است. با این حال، ما فکر میکنیم که میتوانید در راهاندازی صفحات جدید و تمدید صفحات قدیمی، کارهای بیشتری انجام دهید. بیایید به چند نکته کاربردی نگاه کنیم.
1. صفحات هدیه فصل تعطیلات را تنظیم کنید
مطمئن شوید که این صفحات مقصد یا دسته بندی هدیه، عناوین صفحات و توضیحات متا آنها با فصل تعطیلات آینده مطابقت دارند. می توانید از این صفحات هدیه برای هانوکا یا فروش تابستانی خود استفاده مجدد کنید. محتوای (قدیمی) متناسب با تعطیلات را پیدا کنید، عناوین و توضیحات متا را برای مطابقت با فصل آینده بازنویسی کنید، و این احتمال وجود دارد که برای بهروزرسانی آنها نیازی به کار زیادی نداشته باشید. حتما توضیحات محصول را به درستی بنویسید و تصاویر محصول را بهبود ببخشید. یاد بگیرید که چگونه با استفاده از تجزیه و تحلیل خاص محصول در WooCommerce SEO و Yoast SEO برای Shopify، توضیحات محصول عالی بنویسید.
بیشتر بخوانید: ساختار داده ها با Schema.org: راهنمای نهایی »
5. استفاده مجدد از محتوا
شرم آور نیست که شراب قدیمی را در یک بطری جدید سرو کنید. اگر راهنمای جمعه سیاه برای سال 2021 دارید، با خیال راحت از آن در سال 2022 استفاده مجدد کنید. سال را بهروزرسانی کنید و جزئیاتی مانند مارکهای محبوب و محصولات محبوب آن سال را بهروزرسانی کنید. اگر لجن URL شما است /black-friday-guide-2021/
، آن را به /black-friday-guide-2022/
حدود آگوست سال آینده، و URL قدیمی را به آدرس جدید هدایت کنید. نیازی به ایجاد صفحه جدید نیست. عدم استفاده مجدد از آن URL قدیمی، هدر دادن لینک های ورودی خوب است. البته، اگر سال را در URL وارد نکنید، این کار حتی آسان تر است /black-friday-guide/
راب عالی نیز هست
تابستان به تازگی به پایان رسیده است، اما ما از قبل به شما می گوییم که برای بزرگترین فروش سال آماده شوید: جمعه سیاه و دوشنبه سایبری. و بیایید بقیه فصل خرید تعطیلات را که در راه است فراموش نکنیم. اکنون زمان شروع برنامه ریزی برای زیباترین زمان سال است. بنابراین، اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، بیایید فوراً روی سئوی فصل تعطیلات خود کار کنیم!
حجم خرید آنلاین خریداران در سال جاری زیاد خواهد بود. فرصت های زیادی برای کسب و کارها وجود دارد تا در این دوران حیاتی مشتریان و مخاطبان جدیدی به دست آورند. با اطمینان از اینکه پیامهای مناسب را در زمان مناسب در مکانهای مناسب برجسته میکنید، زمانی که خریداران آماده خرید هستند، از همه چیز جلوتر خواهید بود.
استفانی ورلی – بازاریاب برند جهانی در تبلیغات مایکروسافت
آنلاین جایی است که در آن قرار دارد
برای آماده سازی وب سایت خود برای جمعه سیاه به کمک بیشتری نیاز دارید؟ سپس به ما بپیوندید وبینار رایگان در 4 اکتبر!
رسانههای اجتماعی مانند توییتر و پینترست – اگرچه از نظر فنی یک موتور جستجوی بصری است – میتوانند نقش بزرگی در موفقیت فروش تعطیلات (آنلاین) شما داشته باشند. برای مثال Pinterest را در نظر بگیرید. اگر شما یا همسرتان لیست آرزوهای پینترست دارید، دست خود را بالا ببرید؟ بسیاری از مردم انجام می دهند. اگر بتوانید محصولات خود را در لیست آرزوهای افراد قرار دهید، می تواند بر فروش شما تأثیر مثبت بگذارد.
نکات و ترفندهایی برای آماده سازی سئوی خود دریافت خواهید کرد. از این گذشته، هرچه برنامه ریزی بهتری داشته باشید، وب سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت و درآمد بیشتری به دست خواهید آورد!