چندین کسب و کار محلی از چندین نوع رسانه (تصاویر یا ویدیو) برای بازاریابی محتوا و بهینه سازی جستجوی آنلاین محلی (SEO) استفاده کرده اند. اما آیا می دانستید که می توانید ارائه های اسلاید را نیز بهینه کنید؟
بهینه سازی ارائه های اسلاید برای بهبود حضور آنلاین کسب و کار شما امکان پذیر است. ارائه های نمایش اسلاید در انتقال پیام شما به مشتریان بالقوه موثر است.
شما می توانید با استفاده از قالب های بسیار قابل تنظیم و حرفه ای ساخته شده، ارائه های نمایش اسلاید شگفت انگیزی ایجاد کنید. شما قطعا می توانید ارائه های اسلاید را برای مزیت سئوی محلی بهینه کنید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه.
آیا استفاده از نمایش اسلاید برای تلاشهای بهینهسازی محلی مفید است؟
به اشتراک گذاری ارائه های نمایش اسلاید برای بازاریابی محتوا یک ایده عالی است زیرا حاوی نقل قول های محلی است که الگوریتم های موتورهای جستجو برای رتبه بندی کسب و کار شما در وب استفاده می کنند. میتوانید نمایشهای اسلاید خود را به صفحات وب یا حسابهای رسانههای اجتماعی پیوند دهید.
ایجاد چندین لینک برای نمایش اسلاید خود در پلتفرم های آنلاین مختلف می تواند برای بهینه سازی سئوی محلی از طریق ارزش مرتبط بودن کلمه کلیدی بسیار مفید باشد.
8 نکته برای استفاده از ارائه اسلاید برای سئوی محلی
در زیر چند نکته برای بهینه سازی ارائه اسلاید آورده شده است:
1. اسلاید عنوان و اسلاید نهایی را بهینه کنید
اسلاید عنوان شما برای بهینه سازی سئو بسیار مهم است. از این رو، مهم است که برای ایجاد اسلایدهای ارائه جذاب بصری تلاش کنید. صفحه عنوان شامل کلمه کلیدی SEO خواهد بود. همچنین باید حاوی جزئیات اساسی مانند نام شرکت، آدرس، حساب های رسانه های اجتماعی و URL وب سایت باشد.
بهینه سازی اسلاید نهایی رتبه شما را نیز افزایش می دهد. مشابه صفحه عنوان، باید حاوی جزئیات مهم شرکت مانند نام، مکان و پیوندهای وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی باشد.
2. Text، Not Embedded Text را تایپ کنید
فرض کنید از Microsoft PowerPoint در ایجاد ارائه های اسلاید خود استفاده می کنید. در این صورت، توصیه میشود که متن را روی خود اسلاید تایپ کنید، زیرا برخی از گرافیستها هستند که تصاویر گرافیکی را در قالبهای مختلف ایجاد میکنند که متن را روی خود تصویر جاسازی میکنند.
الگوریتم های موتورهای جستجو قادر به تشخیص کلمات کلیدی نخواهند بود، که پتانسیل رتبه بندی کلمات کلیدی ارائه اسلاید شما را کاهش می دهد. این نگرانی در مورد متن جاسازی شده در خود ویدیو نیز قابل اعمال است.
3. فایل ارائه خود را پیوند داده و به اشتراک بگذارید
اگر ارائه اسلاید خود را در وب سایت خود آپلود کرده اید، می توانید آن را از طریق پست های مهمان به وبلاگ های خود یا سایت های وبلاگ سایر وب سایت ها پیوند دهید. این کار به این دلیل انجام میشود که موتورهای جستجو بتوانند پیوندهای فایلهای پاورپوینت را فهرستبندی و فهرستبندی کنند و در صورت اشتراکگذاری مجدد پیوند شما، لینکهای ورودی بیشتری ایجاد کنند.
4. استفاده از دیگر پلتفرم های اشتراک گذاری اسلاید
این یکی از راه هایی است که می توانید اسلایدهای ارائه خود را بسیار بهینه کنید. برای به دست آوردن مزایای سئو، از دیگر پلتفرم های اشتراک اسلاید یا سرویس اشتراک اسلاید استفاده کنید. انتشار اسلایدهای خود از طریق سرویس های مختلف اشتراک اسلاید مفید است.
5. از نمایه کسب و کار من در گوگل استفاده کنید
با بهینه سازی لیست های گوگل خود می توانید رتبه بندی سئوی نمایش اسلاید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. می توانید از طریق حساب Google MyBusiness خود به صفحه نمایه خود دسترسی پیدا کرده و مدیریت کنید. اطلاعاتی که در صفحه نمایه خود ارائه می کنید در نتایج جستجوی محلی Google ظاهر می شود.
میتوانید با انتشار همه پستهای مربوط به کسبوکارتان در داشبوردتان، تنظیم کامل نمایهتان، تأیید مالکیت حسابتان و ارائه نظرات صادقانه درباره نظرات مشتریان، نمایه Google MyBusiness خود را به چند روش بهینه کنید.
6. اهرم دارایی های جاری
اسلایدهای پاورپوینت بهتر است برای مخاطبان زنده ارائه شوند. ارائه زنده می تواند زمینه بهتری برای اطلاعات موجود در اسلایدها فراهم کند. ارائه زنده همیشه بهتر از آپلود اسلایدهای خود به صورت آنلاین است.
با این حال، امکان در دسترس قرار دادن اسلایدهای خود به صورت آنلاین، شانس کسب و کار شما را برای دسترسی دیجیتالی افزایش می دهد. بهترین روش برای به دست آوردن تعادل، ارائه زنده و آپلود اسلایدهای خود به صورت آنلاین است.
هنگامی که مخاطبان زنده صحبت شما را در حین ارائه می شنوند، می توانند شما را با نام شرکت مرتبط کنند و شرکت شما را به صورت آنلاین جستجو کنند. آنها متقاعد شده اند که شما بهتر از رقبای خود هستید.
تا جایی که ممکن است، اطلاعات بیشتری در مورد شرکت خود به صورت آنلاین ارائه دهید تا به راحتی در موتورهای جستجو قابل جستجو باشید. اگر از اشتراک گذاری اطلاعات به صورت آنلاین ناراحت هستید، تمام مزایای تبلیغاتی را که وب جهانی ارائه می دهد از دست داده اید.
7. اطلاعات را در هدر و پاورقی قرار دهید
نکته دیگری که می توانید برای ارائه اسلاید برای مزیت سئو انجام دهید، گنجاندن جزئیات مهم در سرصفحه و پاورقی اسلاید است. این می تواند برای اسلایدهایی که نیاز به آپلود آنلاین دارند مفید باشد.
در عین حال، باید نویسنده اسلایدها و اطلاعات تماس شرکت (شماره تلفن و لینک به حسابهای وبسایت و شبکههای اجتماعی) را نیز در فوتر ارائه اسلاید درج کنید. ارائه این اطلاعات می تواند به بینندگان کمک کند تا با چه کسی تماس بگیرند.
8. از کلمات کلیدی Long Tail استفاده کنید
استفاده از توضیحات شامل کلمات کلیدی برای رتبه بندی سئو بسیار مهم است. کلمات کلیدی نباید تنها به اسلاید عنوان شما محدود شوند. کلمات کلیدی باید در سراسر محتوا گنجانده شوند.
برای بهبود بهینه سازی سئو، با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند در مطالب شما توصیه می شود. کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی خاصی هستند که به شما در رتبه بندی محتوای خود کمک می کنند.
سوالات متداول
1. مزیت ارائه نمایش اسلاید چیست؟
ارائه های نمایش اسلاید را می توان به راحتی و به سرعت طراحی کرد. قالب های حرفه ای ساخته شده با طرح های بصری جذاب وجود دارد که بسیار قابل تنظیم هستند که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. مزیت دیگر قابلیت نمایش اسلایدها برای ادغام با سایر محصولات است تا بتوانید گرافیک و صفحات گسترده را به ارائه خود اضافه کنید.
2. قانون پاورپوینت 10-20-30 چیست؟
قانون 10-20-30 به سادگی بیان می کند که برای ارائه موفقیت آمیز، فقط باید ده اسلاید تهیه کنید. کل ارائه باید حداکثر 20 دقیقه باشد. همچنین بیان می کند که اندازه فونت مورد استفاده نباید کوچکتر از 30 امتیاز باشد.
توسط موتورهای جستجوی اصلی بهینه شوید
بهترین کار این است که اسلایدهای عالی داشته باشید تا مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید. خوشبختانه، امکان ارائه اسلاید برای مزیت سئو می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند.
اگر بتوانید ارائه های اسلاید خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، می توانید دست بالا را داشته باشید. اسلایدهای بهینه شده به شما کمک می کنند به پایگاه مشتریان گسترده تری برسید و کسب و کار موفقی در پیش داشته باشید.