Guestographics می تواند سئوی شما را بهبود بخشد: در اینجا نحوه انجام این کار آمده است


ما تقریباً مطمئن هستیم که شما قبلاً در مورد یکی از مؤثرترین تاکتیک‌های ایجاد پیوند می‌دانید: وبلاگ نویسی مهمان. اما آیا در مورد مهمان شناسی چیزی شنیده اید؟

این مانند قرار دادن یک چرخش در وبلاگ نویسی مهمان است و به شما کمک می کند تا ترافیک و بک لینک را به دست آورید.

امروزه، محتوای بصری در رتبه‌بندی‌ها بالا می‌رود، و چندین سال است که (و ما فکر نمی‌کنیم به جایی برسد). یکی از دلایل اصلی تاثیرگذاری تصاویر بیشتر از کلمات است، به همین دلیل است که گرافیک اصلی به طور فزاینده ای برای انتقال پیام های خود استفاده می شود.

یکی از این گرافیک های محبوب امروزی است اینفوگرافیک زیرا جذاب، قابل اشتراک گذاری، آسان برای مصرف هستند و همچنین می توانند برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مفید باشند. در واقع هیچ دلیلی برای حذف آنها در محتوای شما وجود ندارد.

اما، مهمان شناسی دقیقا چیست؟ در چند کلمه، اینفوگرافیک هایی هستند که به وب سایت ها یا وبلاگ های خارجی ارائه می شوند. اینها می توانند بخشی از یک پست مهمان باشند یا به یک پست موجود اضافه شوند تا به خوانندگان کمک کنند تا اطلاعات موجود در پست را درک کنند، یک فرآیند یا موضوع را توضیح دهند و به طور کلی به آن ارزش بیافزایند.

در اینجا نحوه استفاده از guestographics برای لینک سازی آورده شده است:

1. بهترین موضوع را پیدا کنید

اولین چیزی که قبل از طراحی اینفوگرافیک خود به آن نیاز دارید، تصمیم گیری در مورد موضوع مناسب است. برای اینکه اینفوگرافیک ها کار کنند، باید آنها را اصیل و مرتبط با جایگاه یا مخاطب هدف خود داشته باشید.

می توانید با یادداشت کردن علایق، نکات دردناک، نیازها و چالش های مخاطب خود شروع کنید. آنها در اینترنت به دنبال چه هستند؟ چه مشکلاتی دارند؟ چه چیزی آنها را از خوابیدن در شب باز می دارد؟

راه های زیادی برای جمع آوری این اطلاعات وجود دارد، مانند خواندن نظرات در پست های رسانه های اجتماعی و وبلاگ یا ارسال نظرسنجی.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای درک آنچه که مخاطبان شما به دنبال آن هستند، انجام تحقیقات کلمات کلیدی در گوگل است. ویژگی تکمیل خودکار موتور جستجو به شما ایده هایی در مورد آنچه که در مورد آن موضوع خاص جستجو شده است، می دهد.

در نظر بگیرید که موضوع انتخاب شده باید فرصت کافی برای ایجاد یک اینفوگرافیک غنی و آموزشی را فراهم کند که برای مخاطب خاص شما جذاب باشد.

2. بر تعامل با مخاطب تمرکز کنید

هر محتوایی که ایجاد می کنید باید برای مخاطب جذاب باشد و اینفوگرافیک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

با نوشتن یک عنوان جذاب شروع کنید. این بهترین راه برای علاقه مند کردن کسی به مطالبی است که پست می کنید. سپس، اطلاعات شما باید از یک روایت منطقی پیروی کند که پیام را با موفقیت منتقل کند.

در مورد اینفوگرافیک، متن را مختصر نگه دارید، روی یک موضوع تمرکز کنید و از جملات طولانی با هم دوری کنید. اما، دوباره، نکته کلیدی در اینجا این است که کمتر، بیشتر است.

سپس می‌توانید طراحی اینفوگرافیک را شروع کنید و برای آسان‌تر کردن آن، از یک سازنده اینفوگرافیک برای ایجاد آن بدون نیاز به استخدام طراح گرافیک استفاده کنید.

به این ترتیب می توانید به راحتی گرافیک، طرح بندی، رنگ ها، آیکون ها، تایپوگرافی را انتخاب کنید، عکس اضافه کنید، تبدیل یک عکس به نقاشی اگر برای پیشبرد روایت خود و ارتباط با مخاطب نیاز دارید و بیشتر.

به این نمونه اینفوگرافیک درباره چیزهای عجیب نگاه کنید. عنوان “Who’s Going to Die in Season 5 Stranger Things” به سرعت توجه شما را به خود جلب می کند، به خصوص اگر از طرفداران سریال باشید.

منبع: Venngage.com

3. با اینفلوئنسرها در جایگاه خود ارتباط برقرار کنید

هنگامی که یک اینفوگرافیک را در سایت خود منتشر کردید، وقت آن است که آن را در اختیار افراد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی یا وب سایت های مشابه قرار دهید که مایلند آن را به اشتراک بگذارند یا در پلتفرم های خود منتشر کنند.

اینفوگرافیک درباره Stranger Things در بالا می تواند برای افرادی که سریال را دوست دارند و افرادی که برای اولین بار آن را تماشا می کنند جذاب باشد. با این وجود، شما همچنین می توانید از Buzzsumo برای تعیین اینکه کدام مشتریان بالقوه را دنبال کنید، استفاده کنید.

4. Pitch خود را شخصی کنید

ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی سرد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و به راحتی به اشتباه اجرا می‌شود. شما نمی خواهید خیلی زورگو باشید و در عین حال دوست دارید مورد توجه قرار بگیرید.

بنابراین، برای موفقیت در انجام این کار، ابتدا باید مشخص کنید که آیا ویرایشگر یا تأثیرگذار به مهمان‌شناسی علاقه دارد یا خیر، و فراموش نکنید که با ارسال، یک لمس شخصی به زمین اضافه کنید. ایمیل های شخصی سازی شده.

برخی از ایده هایی که می توانید در نظر بگیرید عبارتند از: ذکر پستی که اخیراً منتشر کرده اند یا همچنین می توانید محتوای کلی آنها را در وب سایت تحسین کنید. پس از آن، می توانید از آنها بخواهید که به اینفوگرافیکی که می خواهید برای آنها ارسال کنید نگاه کنند.

این الگو می تواند برای شما کار کند طراحی ایمیل:

سلام [name of editor/website owner]،

فصل گذشته متوجه مقاله‌ای درباره Stranger Things شدم. به طور تصادفی، من یک اینفوگرافیک ایجاد کرده ام که معتقدم می تواند افزودنی عالی برای پست شما باشد. داده های جالبی در مورد سریال و حدس و گمان هایی در مورد قسمت های آینده دارد.

اگر می خواهید نگاهی بیندازید به من اطلاع دهید.

به سلامتی.

باید با گفتن اینکه اینفوگرافیک شما چه سودی برای خوانندگان دارد ویراستار را متقاعد کنید، اما خیلی سختگیر نباشید.

5. اضافه کردن ارزش اضافی و منحصر به فرد

ممکن است پروسه پیشنهادی طولانی باشد زیرا تنها تعداد کمی از افراد به پیشنهاد شما پاسخ مثبت می دهند. با این حال، شما می توانید با افزودن ارزش منحصر به فرد به وب سایت آنها، آنها را به پذیرش پیشنهاد جذب کنید.

می توانید پیشنهاد دهید که یک پست یا مقدمه ای برای اینفوگرافیک بنویسید. بعلاوه، می توانید به صورت استراتژیک یک لینک به وب سایت خود به عنوان منبع تصویر اضافه کنید، که به لینک سازی کمک خواهد کرد.

نتیجه

آیا حاضرید این روش را امتحان کنید؟ Guestographics می تواند به شما کمک کند پیوندهای جدیدی به سایت خود داشته باشید، بازدیدهای بیشتری داشته باشید و SEO خود را بهبود بخشید.

ترکیبی از تصاویر با کیفیت بالا با اطلاعات هیجان انگیز ارائه شده در قالبی که مصرف آن آسان است، در بازاریابی محتوا پر رونق است.

در نظر بگیرید که اینفوگرافیک‌ها چقدر قابل فروش هستند و مطمئن باشید که می‌توانند به تقویت تلاش‌های ایجاد لینک، جذب ترافیک وب‌سایت مرتبط و با کیفیت و افزایش فروش کمک کنند.





منبع