The Content Marketing Hub 2.0، یک کتابخانه رایگان از منابع بازاریابی محتوا برای سال 2021


من بسیار هیجان زده هستم که Content Marketing Hub کاملاً به روز شده را معرفی کنم.

ما اولین نسخه از Content Marketing Hub را سال گذشته راه اندازی کردیم.

از آن زمان، ما ساخته ایم صدها از ویرایش ها، اضافات، بهبودها و به روز رسانی ها.

این منبع جدید 30+ تقریباً همه چیزهایی را که در مورد بازاریابی محتوا باید بدانید را در یک مکان پوشش می‌دهد… از جمله ارتقای محتوا، کپی‌نویسی، طراحی وبلاگ، تغییر کاربری محتوا و موارد دیگر.

می‌توانید Content Marketing Hub 2.0 جدید را در اینجا بررسی کنید:

از مرکز بازاریابی محتوا دیدن کنید

این کتابخانه منبع جدید شامل 62438 کلمه، 580 اسکرین شات، و همچنین بیش از 100 تصویر، تصاویر، نمودارها و قالب های حرفه ای طراحی شده است.

Backlinko – Content Marketing Hub 2.0

من از عملکرد Content Marketing Hub 2.0 بسیار خوشحالم.

و امیدوارم ارزش زیادی از آن به دست آورید.

مرکز بازاریابی محتوا 2.0 را بررسی کنید.

در اینجا چه چیزی شامل می شود

مرکز بازاریابی محتوا به 6 دسته اصلی تقسیم می شود:

  • اصول بازاریابی محتوا: در اینجا جایی است که شما در مورد عناصر اساسی بازاریابی محتوا یاد خواهید گرفت (یا تجدید نظر کنید). شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنید، انواع مختلفی از بازاریابی محتوایی را که می توانید استفاده کنید و چگونه ایده هایی برای موضوع ارائه دهید.
  • تولید محتوا: بیاموزید که چگونه محتوایی تولید کنید که مردم بخواهند بخوانند، به آن پیوند دهند و به اشتراک بگذارند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک کپی قانع کننده بنویسید، یک تقویم محتوا ایجاد کنید، محتوای خود را طراحی کنید و از محتوای مجدد برای ترافیک بیشتر استفاده کنید.
  • وبلاگ نویسی و محتوای نوشتاری: در اینجا می آموزید که چگونه پست های وبلاگی را منتشر کنید که به نتیجه برسد. در این بخش نحوه ایجاد محتوا، فهرست‌ها و پست‌های 10 برابری را توضیح می‌دهم که بر مدیریت محتوا تمرکز دارند.
  • محتوای چند رسانه ای: پادکست ها فیلم های. تصاویری. همه آنها بخش های مهم (و در حال رشد) بازاریابی محتوا هستند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نوع محتوای چندرسانه ای را ایجاد کنید که مخاطبان شما می خواهند مصرف کنند.
  • تبلیغ و توزیع محتوا: بیاموزید که چگونه با استفاده از ایمیل، رسانه های اجتماعی، سئوی وبلاگ و موارد دیگر، مطالبی را که منتشر می کنید منتشر کنید.
  • ابزارهای بازاریابی محتوا: در اینجا خواهید آموخت که چگونه از برخی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی محتوا در بازار مانند HootSuite، Google Analytics و Buffer استفاده کنید.

از Content Marketing Hub 2.0 دیدن کنید

شما چی فکر میکنید؟

مایلم نظر شما را در مورد Content Marketing Hub 2.0 بدانم.

به طور خاص، من می خواهم بدانم:

اولین چیزی که می خواهید در مورد بازاریابی محتوا در حال حاضر یاد بگیرید چیست؟

همچنین، من قصد دارم به زودی منابع مفیدتری را به کتابخانه اضافه کنم.

بنابراین اگر ایده یا پیشنهادی برای موضوع دارید به من اطلاع دهید.



منبع